λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια Dinosaur για Lightwave

Lightwave είναι βιομηχανικό πρότυπο λογισμικό 3D animation υπολογιστή συγκρίσιμη με τη Μάγια ή 3D Studio Max . Το πρόγραμμα έρχεται με δύο κύρια μέρη : Modeler και Texturer /Animator . Μεταξύ των δύο συστατικών , είναι δυνατό να δημιουργήσει κάτι φαντασία σας μπορεί να καταλήξει σε ? Ωστόσο , οργανικά αντικείμενα, όπως ένα ανθρώπινο ον ή δεινόσαυρος είναι γενικά πιο δύσκολο από ό, τι τα ανόργανα αυτά , όπως το τηλέφωνο ή το σπίτι . Για να δημιουργήσετε ένα μοντέλο δεινόσαυρος σε Lightwave , θα πρέπει είτε μεγάλη υπομονή , ή κάποια προηγούμενη εμπειρία με το πρόγραμμα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
αναφοράς Εικόνες ( κορυφή, πλευρά , εμπρός και πίσω )
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Open Lightwave Modeler και την εισαγωγή εικόνων αναφοράς σας . Για την εισαγωγή εικόνων , κάντε κλικ στο " D" για να ανοίξετε τον πίνακα Επιλογές εμφάνισης . Κάντε κλικ στο " Ιστορικό Tab " > " Image " > " Load Image ". Τοποθετήστε τις εικόνες στο κατάλληλο παράθυρο ( συνήθως μπροστά , πλάι και πάνω είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε ) . 2

Επιλέξτε το εργαλείο σημείο και να αρχίσει σημεία σχεδίασης κατά μήκος του περιγράμματος του λαιμού και του κορμού . Κύκλο σε όλη τη διαδρομή γύρω από την εικόνα . Όταν τελειώσετε , επιλέξτε το σημείο τέσσερα σε ένα χρόνο και να δημιουργήσει πολύγωνα για κάθε ομάδα πιέζοντας " P."
εικόνων 3

Επιλέξτε τα πολύγωνα . Κάντε κλικ στο πάνω ή πλάγια όψη και πατήστε το πλήκτρο "E " για να εξάγετε . Επεκτείνετε το σχήμα κατά μήκος του άξονα Χ από την κεντρική γραμμή σε κάτοψη έτσι ώστε να καλύπτει το ήμισυ της εικόνας αναφοράς . Για να εξασφαλιστεί ο δεινόσαυρος είναι συμμετρική , σχεδιασμός μόνο η αριστερή ή τη δεξιά πλευρά της εικόνας . Όταν το μοντέλο είναι πλήρης , μπορείτε να αντικατοπτρίζουν την εικόνα και τη συγχώνευση του έτσι ώστε να είναι ολόκληρη . Αφαιρέστε το εσωτερικό πολύγωνα στο Χ = 0 .
Η 4

Σύρετε μεμονωμένα σημεία στην καλύτερη διαμόρφωση των λαιμό , το στομάχι , τα πλευρά και ούτω καθεξής . Πατήστε το πλήκτρο " Tab " για να αλλάξετε για να δείτε το εξομαλύνεται μοντέλο, όπως είναι απαραίτητο .
5

Επιλέξτε τα πολύγωνα , όπου ένα πόδι θα συνδεθεί με το σώμα . Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Λοξοτομή ( πατήστε " Β" ) για να επεκτείνει το πόδι ένα τμήμα κάθε φορά . Δημιουργήστε μερικές bevels στο δρόμο μέχρι το γόνατο , το σχήμα του μοντέλου, και να συνεχίσει τη διαδικασία με κωνικούς κάτω από τον αστράγαλο . Μετακινήστε τα σημεία για να διαμορφώσει το πόδι .
Η 6

Μεγέθυνση στο πόδι στην πλάγια όψη και να δημιουργήσετε το σημείο προς σημείο, με τον ίδιο τρόπο που δημιουργήσατε τον κορμό . Δημιουργήσουν πολύγωνα και εξωθηθεί προς το πλάτος ενός δακτύλου του ποδιού. Πλάθουμε το δάχτυλο του ποδιού . Διπλότυπο και αλλαγή μεγέθους , όπως είναι απαραίτητο για κάθε δάχτυλο του ποδιού , συγχώνευση σημεία, όπως μπορείτε να πάτε . Συγχώνευση των σημείων στον αστράγαλο έτσι ώστε να συνδέει . Ίσως χρειαστεί να δημιουργήσει μερικά περισσότερα πολύγωνα να επισυνάψετε με επιτυχία το πόδι στο πόδι .
Η

7 Επαναλάβετε τα βήματα 5 και 6 για τα άλλα πόδια και την ουρά .
8

Δημιουργήστε την κεφαλή χρησιμοποιώντας το ίδιο σημείο από το σημείο της διαδικασίας θα χρησιμοποιηθεί για τον κορμό και τα πόδια. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο εξώθησης για να σχηματίσει το γενικό σχήμα και με κωνικούς για να σχηματίσει το μάτια, τη μύτη και τα αυτιά . Συγχώνευση τα σημεία στην περιοχή του λαιμού .
Η 9

Επιλέξτε ολόκληρο το μοντέλο και πατήστε "Y" για να αντανακλά το αντικείμενο . Συγχώνευση των σημείων όπου είναι καθρεφτίζεται και να σώσει .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα