ξεκινήσει 3DS Max και ανοιχτή " Σωματίδια " στο μενού " Δημιουργία " . 2
Επιλέξτε " Particle Flow Πηγή " και σύρετε το ποντίκι με το δίκτυο κατασκευή για να φορτώσετε ένα αντικείμενο σωματιδίων . Μετακινήστε το βέλος στο κέντρο του αντικειμένου προς την κατεύθυνση που θέλετε τα σωματίδια να ρέουν . Σύρετε το ρυθμιστικό χρόνου animation για να εμψυχώσει τα σωματίδια αντικείμενα . εικόνων
3
Επιλέξτε το αντικείμενο προέλευσης PF και εισάγετε " Σωματιδίων View ". Πιέστε το εικονίδιο ουράνιο τόξο στον πίνακα ελέγχου και επιλέξτε ένα δεύτερο κουμπί " Particle View" . Επιλέξτε " Event" στη λίστα των διαθέσιμων πόρων για διαδραστικό animation σας ή " Display" για να ελέγξει πώς τα σωματίδια φαίνονται σε λειτουργία μοντελοποίηση δράσεων .
Η
4 Επιλέξτε " Γεωμετρία" από το " σημείο " λίστα του παραθύρου " Particle View" . Μετακινήστε το ρυθμιστικό χρόνου animation για να εμφανιστεί ένα ενημερωμένο διαδραστικό animation .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα