λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Βοήθημα για SDL Side - Scroller

Απλή DirectMedia Layer επιτρέπει την πρόσβαση σε ήχο , πληκτρολόγιο, ποντίκι , joystick , OpenGL 3 - D hardware και 2 - D framebuffers βίντεο . Χρησιμοποιείται με το λογισμικό αναπαραγωγής MPEG , emulators και άλλα παιχνίδια , το πρόγραμμα SDL είναι βολικό για μια ποικιλία από πράγματα , όπως η εμψύχωση ένα παιχνίδι scroller πλευρά. SDL λειτουργεί εγγενώς με C + + , αλλά και να λειτουργεί σε C , Ada , C # , D , Eiffell , Erlang , Euphoria , Go , Guile , Haskell , Java , Lisp , Lua , ML , Objective C , Pascal , Perl , PHP , Pike , Pliant , Python , Ruby , Smalltalk και Tcl . Οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε δύο νέα αρχεία που ονομάζεται " CAnimation.h » και Προστίθεται το ακόλουθο "περιλαμβάνουν " οδηγία " CApp.h " " CAnimation.cpp /. " : " # include " CAnimation.h " 2

Open " CAnimation.h » και η συμβολή του παρακάτω κώδικα : .

# ifndef _CANIMATION_H_ # define _CANIMATION_H_ # include class CAnimation { private: int CurrentFrame ? int FrameInc ? private: int framerate ? //Milliseconds καιρό Oldtime ? κοινό: int MaxFrames ? κοινό: CAnimation ( ) ? άκυρη OnAnimate ( ) ? δημόσια : void SetFrameRate ( int Rate) ? void SetCurrentFrame ( int Frame ) ? int GetCurrentFrame ( ) ? } ? # endif εικόνων
3

Open " CAnimation.cpp » και η συμβολή του παρακάτω κώδικα με τις αξίες σας για το frame rate : # include " CAnimation.h " CAnimation :: CAnimation ( ) { CurrentFrame = 0 ? MaxFrames = 0 ? FrameInc = 1 ? framerate = 100 ? //Milliseconds Oldtime = 0 ?

} void CAnimation :: OnAnimate ( ) { εάν ( Oldtime + framerate > SDL_GetTicks ( ) ) { επιστροφή ? } Oldtime = SDL_GetTicks ( ) ? CurrentFrame + = FrameInc ? εάν ( FrameInc > 0 ) { εάν ( CurrentFrame > = MaxFrames - 1 ) = { FrameInc - FrameInc ? } } else {if ( CurrentFrame <= 0 ) { FrameInc = - FrameInc ? } } } else {if ( CurrentFrame > = MaxFrames - 1 ) { CurrentFrame = 0 ? } } } void CAnimation :: SetFrameRate ( int Τιμή ) { framerate = Τιμή ? } void CAnimation :: SetCurrentFrame ( int Frame ) {if ( Frame <0

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα