Open 3DS Max και να φορτώσετε το αρχείο character.max σε " \\ Mods \\ Παραδείγματα \\ Παράδειγμα Ενεργητικού \\ αντικείμενα \\ Χαρακτήρες \\ human_male . " Hit " Display " στον πίνακα εντολών και επιλέξτε" Mesh ". Επιλέξτε" Απόκρυψη επιλεγμένο »,« Επανεμφάνιση By Name " και την κατάρρευση της δεύτερης γραμμής , " Bip01 πυέλου Phys ". 2
Επιλέξτε " Μπιπ 01 »και« Επανεμφάνιση » αυτό . Ανοίξτε το "Κατηγορία " και απενεργοποιήστε την επιλογή « Γεωμετρία και Βοήθειες " επιλογή. εικόνων
3
Ανοίξτε το πάνελ εντολών και επιλέξτε "Motion ". Πατήστε και κρατήστε πατημένο το πλήκτρο CTRL για να επιλέξετε πολλαπλούς στόχους και να επιλέξετε και τα δύο πόδια του χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων . Μετακινήστε τον κέρσορα στο παράθυρο , κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Set Φυτεύονται Key ", ακολουθούμενο από " Διαμόρφωση Time. " Ρυθμίστε την ώρα λήξης του πλαισίου με το " 20 . "
Η 4
Επιλέξτε " Bip01 Λεκάνη » και αναπτύξτε την ενότητα Key Info με το πλήκτρο " Set Key " . Άνοιγμα " Επιλογή Track" και επιλέξτε " Κάθετη Body . " Χρήση του μηχανισμού αλλαγής ταχυτήτων για να αρπάξει το πολύχρωμο βασικό πλαίσιο και σύρετε για να πλαισιώσει 20 , στη συνέχεια, πιάσε το χρονοδιάγραμμα και σύρετε στο πλαίσιο 10 .
5
Ορίστε ένα νέο κλειδί στο Ζ - άξονα χρησιμοποιώντας το κουμπί Set Key. Ανοίξτε τον πίνακα εντολών και επιλέξτε " Utilities ". Hit " Play Animation" για να δείτε το κινούμενο πρόσωπο σας πρότυπο σε 3D .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα