Launch 3DS Max και ανοίξτε το έργο που επί του παρόντος. 2
Κάντε κλικ στο " Δημιουργία " στον πίνακα εντολών . Στη συνέχεια, επιλέξτε "Σχήματα " και " γραμμής ".
Εικόνων 3
Τοποθετήστε το ποντίκι στο περιβάλλον όπου θέλετε πορεία της φωτογραφικής μηχανής για να ξεκινήσει . Η " διαδρομή " είναι η γραμμή της διαδρομής που θέλετε η κάμερα να λάβει . Κρατήστε πατημένο το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού και μετακινήστε το ποντίκι για να σχεδιάσετε τη διαδρομή .
Η
4 Κάντε κλικ στο " ορθογώνιο " σχήμα στον πίνακα Τύπος αντικειμένου . Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το ποντίκι για να τοποθετήσετε το σχήμα στο κέντρο της διαδρομής .
5
Επιστροφή στον πίνακα εντολών , κάντε κλικ στην επιλογή "Δημιουργία " και " μηχανές " και κάντε κλικ στο "Camera Target "
Η επιλογή 6 .
Σύρετε το εικονίδιο της κάμερας πάνω από το κουτί με το ποντίκι .
Η 7
Επιλέξτε την κάμερα στο δρόμο με το ποντίκι σας . . Επιλέξτε το " Motion" καρτέλα στον πίνακα εντολών
8
Κάντε κλικ στο "Θέση: Path Περιορισμών " επιλογή στην καρτέλα κίνησης . Το παράθυρο Αντιστοίχιση Θέση ελεγκτή θα ανοίξει .
Η
9 Κάντε κλικ στο "Μονοπάτι Περιορισμών " στο παράθυρο Εκχώρηση Θέση ελεγκτή . Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο " OK".
Η 10
Πατήστε το κουμπί "Get Path " στο παράθυρο Rollout . Στη συνέχεια, με το σταυρό μαλλιά , κάντε κλικ στο δρόμο . Η κάμερα είναι πλέον κινουμένων σχεδίων . Πατήστε το πλήκτρο " C " στο πληκτρολόγιο για να δείτε τη μηχανή σε δράση .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα