Flash κανονικά εκτελούνται μέσω του Web ως " . Swf " αρχεία Flash animation . Όταν οι προγραμματιστές περιλαμβάνουν αυτά τα αρχεία σε μια σελίδα , μπορούν προαιρετικά να περάσουν τιμές δεδομένων με το περιεχόμενο του αρχείου animation . Η ActionScript κώδικα σε ένα αρχείο Flash διάγραμμα μπορεί να σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούν αυτές τις παραμέτρους δεδομένων κατά τη δημιουργία του περιεχομένου, επιτρέποντας εξωτερικό κωδικό για τον προσδιορισμό του πίνακα , όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα. Προγραμματιστές να δημιουργούν ταινίες Flash που χρησιμοποιούν " . Fla " αρχεία του έργου , και στη συνέχεια να εξαγάγετε αυτά τα αρχεία σε Flash animation , τα οποία έχουν αναπτυχθεί πάνω από το Internet . Ο κώδικας ActionScript για τη σύλληψη περάσει παραμέτρους δεδομένων ορίζεται μέσα στο αρχείο προέλευσης του έργου . Διαγράμματα
Η
Πληροφορίες
Flash μπορεί να πάρει μια σειρά των τιμών των δεδομένων και τη χρήση αυτών ως βάση για την κατασκευή του γραφικού , animation και διαδραστικά αποτελέσματα εντός του τελικού ορατό γράφημα . Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα δεδομένα για ένα γράφημα Flash αποτελείται από τους αριθμούς , κατά το πρότυπο είτε ως ακέραιος ή δεκαδικές τιμές . Μερικά διαγράμματα Flash λαμβάνουν επίσης παραμέτρους συμβολοσειράς κειμένου να χρησιμοποιήσει ως ετικέτες μέσα στο γραφικό περιβάλλον. Ανάλογα με το γράφημα , επεξεργασία ActionScript μπορεί να υπολογίσει τις τιμές όπως τα ποσοστά συμμετοχής .
Η Animation
Η
ταινίες Flash συχνά εμψυχώσει χαρακτηριστικά διάγραμμα . Εφέ κίνησης μπορεί να εκτελέσει , ενώ ένα γράφημα το Flash η οποία εκδόθηκε πρόγραμμα περιήγησης στο Web . Μερικά εφέ κίνησης μπορεί επίσης να εκτελέσει για την αλληλεπίδραση σας με ένα αρχείο , για παράδειγμα , με τα συστατικά του εμψύχωση γραφήματος όταν μετακινείτε τον κέρσορα του ποντικιού σας πάνω τους . Τέτοια εφέ κίνησης τείνουν να είναι απλό, καθώς ο κύριος σκοπός ενός γραφήματος είναι να παρουσιάσει τα δεδομένα σε μια σαφή τρόπο . Κινούμενα λειτουργίες σε ένα γράφημα είναι ειδικά για τα γραφικά στοιχεία . Για παράδειγμα , σε ένα γράφημα ράβδων οι ράβδοι μπορεί να κινηθεί προς τα επάνω και προς τα κάτω , όταν η ταινία Flash εμφανίζεται αρχικά .
Εικόνων Αλληλεπίδραση
Η
ταινίες Flash εφαρμόζουν συχνά διαδραστικές λειτουργίες . Flash γραφήματα μερικές φορές εκμεταλλεύονται αυτή την ικανότητα , την παρουσίαση νέων δεδομένων ή την ενίσχυση δεδομένα που εμφανίζονται όταν κάνετε κλικ σε τμήματα ενός διαγράμματος ή μετακινήστε το ποντίκι σας γύρω από την ταινία στο σύνολό της . Αλληλεπίδραση μπορεί να βοηθήσει τη διαδικασία της οικοδόμησης μιας αποτελεσματικής γράφημα , όπως ο κύριος του έργου μπορεί να κρύψει ορισμένα στοιχεία δεδομένων έως ότου επιλέξετε να τους αποκαλύψει μέσα από την αλληλεπίδραση με το στοιχείο γραφήματος . Προγραμματιστές να εφαρμόσουν τέτοιες διαδραστικές λειτουργίες χρησιμοποιώντας τον κώδικα ActionScript στο αρχείο έργου πηγή , στην οποία μπορεί να διαταχθεί ο κωδικός εκδηλώσεων για την ανίχνευση των χρηστών .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα