λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Σεμινάρια για την φωτισμού σε 3D Studio MAX 7

3D Studio Max λογισμικό της Autodesk είναι ένα 3D πρόγραμμα animation που χρησιμοποιείται από τις εταιρείες game design , ειδικά εφέ στούντιο και άλλοι που χρειάζονται ισχυρό λογισμικό για να ολοκληρώσουν το έργο τους 3D modeling και . Όταν δημιουργείτε μια σκηνή 3D στο 3DS Max , ο φωτισμός είναι ένα σημαντικό στοιχείο, καθώς αυτό επηρεάζει τον τρόπο η τελική σκηνή αποδίδεται . Οι χρήστες που προσπαθούν να ελέγξουν το φωτισμό στο 3DS Max 7 πρέπει να γνωρίζουν τις διάφορες επιλογές φωτισμού στο πρόγραμμα να αποκτήσουν μια καλύτερη κατανόηση του πώς να πάρετε τις ακριβείς εφέ φωτισμού που θέλουν . Οδηγίες
Directional φωτισμού

1

Εκκίνηση 3DS Max 7 . Ανοίξτε τη σκηνή που θέλετε να προσθέσετε φωτισμό ή να δημιουργήσετε μια νέα σκηνή στο Viewport σκηνή που ανοίγει από προεπιλογή όταν το πρόγραμμα ξεκινά . 2

Κάντε κλικ στο "Δημιουργία " καρτέλα στην αριστερή πλευρά της εργαλεία σκηνή γραμμή εργαλείων για να μεταβείτε στον " Δημιουργία " Επιλογές γραμμής εργαλείων . Εντοπίστε το κουμπί " Lights " προσκήνιο σχήμα στο " Δημιουργία " γραμμή εργαλείων και κάντε κλικ σε αυτό για να έχουν πρόσβαση τα εργαλεία φωτισμού 3DS Max .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο κουμπί με την ένδειξη "Target Direct" για να δημιουργήσετε ένα κατευθυντικό φως που επικεντρώνεται σε ένα μόνο αντικείμενο ή κάντε κλικ στο "Free Direct" για να δημιουργήσετε ένα κατευθυντικό φως που εστιάζει σε μια ενιαία θέση στη σκηνή . Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα κουμπιά "Free Spot " " Target Spot" και να δημιουργήσει κατεύθυνσης προβολείς , αν θέλετε το φως να εκπέμπει από μία πηγή μέσα στη σκηνή , αντί να λάμπει πάνω στη σκηνή από έξω από αυτό .

4

Ρυθμίστε τις γενικές παραμέτρους και άλλες ρυθμίσεις φωτισμού για να καλύψει τις ανάγκες της σκηνής σας στα πλαίσια της γραμμής εργαλείων που εμφανίζεται μόλις επιλεγμένο τύπο φωτισμού σας . Μόλις έχετε ρυθμίσει τις παραμέτρους πηγή φωτός , κάντε κλικ στη θέση ενός από τα παράθυρα άποψη σας, όπου θέλετε να τοποθετήσετε κατευθυντικό φως ή φώτα σας .
5

Χρησιμοποιήστε την κίνηση και τα εργαλεία περιστροφής για να τοποθετήσετε το φως πηγή ακριβώς στο σημείο όπου θέλετε να φωτίσει τη σκηνή σας . Κάντε κλικ στην καρτέλα " Τροποποίηση " στη γραμμή εργαλείων για να κάνετε αλλαγές στην απόσταση φωτισμού ή άλλες ρυθμίσεις φωτισμού, εάν αυτό είναι επιθυμητό .
Εικόνων Omni Φωτισμός
Η 6

ξεκινήσει 3DS Max 7 και ανοίξτε τη σκηνή στην οποία θέλετε να προσθέσετε φωτισμό . Κάντε κλικ στο κουμπί " Omni " στις επιλογές φωτισμού για να επιλέξετε την κατευθυντική πηγή φωτισμού .
Η

7 Ρυθμίστε τις επιλογές για την πηγή φωτός σας για να καθορίσετε ένα ελαφρύ χρώμα , την ένταση και άλλες επιλογές φωτισμού, όπως σκιές και ατμοσφαιρικές επιδράσεις . Κάντε κλικ στο σημείο σκηνή σας, όπου θέλετε να προσθέσετε την πηγή φωτός .
8

Μετακινήστε την πηγή φωτός , όπως απαιτείται , χρησιμοποιώντας το εργαλείο μετακίνησης 3DS Max για να το τοποθετήσετε ακριβώς στο σημείο όπου θέλετε το φως να προέρχονται . Όπως κατευθυντική φωτισμός μπορεί να είναι δύσκολο να χρησιμοποιήσει σε μια σκηνή ? Ίσως χρειαστεί να καταστήσει τη σκηνή πατώντας το πλήκτρο " F9 " στο πληκτρολόγιό σας και στη συνέχεια να προβεί σε περαιτέρω προσαρμογές στις ρυθμίσεις της φωτεινής πηγής για να πάρει την ακριβή φωτισμό που θέλετε <. br >
Η Daylight
Η 9

Launch 3DS Max 7 , ανοίξτε τη σκηνή που θέλετε να επεξεργαστείτε και επιλέξτε " Skylight " από τις επιλογές φωτισμού .
Η 10

Επιλέξτε το χρώμα του ουρανού που θέλετε να χρησιμοποιήσετε , να ρυθμίσετε την ένταση του φωτός και να ρυθμίσετε τις επιλογές σκιά , αν θέλετε να δημιουργήσετε σκιές . Η " Skylight " επιλογή έχει λίγες παράμετροι που μπορούν να ρυθμιστούν , δεδομένου ότι δημιουργεί ένα πανταχού παρόν φως .
Η 11

Κάντε κλικ σε μια θέση στη σκηνή σας να τοποθετήσετε το φεγγίτη . Δεδομένου ότι το φως δημιουργεί μια πανταχού παρούσα πηγή φωτισμού που διαμορφώνεται σε όλη τη σκηνή , δεν υπάρχει ανάγκη να ρυθμίσετε τη θέση της φωτεινής πηγής .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα