λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να ρίξει μια Mesh Soft Body στο Maya

Maya είναι ένα 3-D μοντελοποίηση και ψυχαγωγικό πρόγραμμα που επιτρέπει στους καλλιτέχνες 3 - D για να δημιουργήσετε σύνθετες σκηνές και πλήρως animated χαρακτήρες . Maya βοηθά καλλιτέχνες από την άποψη αυτή , επιτρέποντας τη δημιουργία μαλακό πλέγμα του σώματος . Αυτά τα πλέγματα επιτρέπουν σε κάθε σημείο κορυφής του μοντέλου να κινούνται ανεξάρτητα , σαν να ήταν ένα ξεχωριστό σωματίδιο , επιτρέποντας τη δημιουργία των εφέ κύματος , ύφασμα draping και άλλων πολύπλοκων εφέ κίνησης . Soft μάτια του σώματος μπορούν να αναπαράγουν ακόμα επιπτώσεις, όπως η βαρύτητα , επιτρέποντας ρεαλιστικά εφέ πτώση σε κινούμενες χωρίς τις ώρες εργασίας που θα χρειαζόταν για να δημιουργήσει με το χέρι . Οδηγίες
Η 1

Ξεκινήστε το λογισμικό Μάγια και ανοίξτε το αποθηκευμένο σκηνή που περιέχει το μοντέλο που θέλετε να μετατρέψετε σε ένα μαλακό πλέγμα του σώματος . Αν δεν έχετε ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε , χρησιμοποιήστε το προεπιλεγμένο κενό σκηνή για να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο , χρησιμοποιώντας πολύγωνα , υποδιαιρείται επιφάνειες ή NURBS , μη ομοιόμορφη ορθολογική B-Spline , εργαλεία μοντελοποίησης . 2

Χρήση το "Move" εργαλείο για να τοποθετήσετε το μοντέλο στο σημείο που θέλετε να πέσει από . Αν ξεκινάει την πτώση από την κορυφή ενός άλλου αντικειμένου στη σκηνή , τοποθετήστε το πλέγμα στην κορυφή του αντικειμένου χωρίς τέμνονται ή επικαλύπτονται , δεδομένου ότι επικαλυπτόμενες μάτια μπορεί να προκαλέσει προβλήματα animation .
Εικόνων 3

Δημιουργία ένα αεροπλάνο ή άλλο αντικείμενο στο κάτω μέρος της σκηνής , αν δεν έχουν μοντελοποιήσει ένα κατώτατο όριο για το μαλακό σώμα πλέγμα να πέσει σε . Αν και αυτό δεν χρειάζεται να είναι μια πραγματική "πάτωμα " για τη σκηνή , θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο ώστε να περιέχει το μαλακό πλέγμα του σώματος και να το αποτρέψει από το να συνεχίσει να μειώνεται επ 'αόριστον .
Η 4

Χρησιμοποιήστε το "Επιλογή" ? δείκτης του εργαλείου και κάντε κλικ στο "πάτωμα " της σκηνής για να το επιλέξετε . Επιλέξτε το "Δημιουργία Active Rigid Body " επιλογή από το /Rigid Soft μενού φορείς και να εφαρμόσει τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις . Αυτό μετατρέπει το "πάτωμα " της σκηνής σε ένα άκαμπτο πλέγμα οργανισμό ικανό να σταματήσει την κίνηση του έπεσε ματιών . Αν μαλακό πλέγμα το σώμα σας αρχίζει τη σκηνή πάνω από ένα άλλο αντικείμενο , μετατρέπουν αυτό το αντικείμενο σε μια ενεργή άκαμπτο σώμα των ματιών , καθώς και .
5

Επιλέξτε το αντικείμενο που θέλετε να πέσει και να το μετατρέψει σε ένα μαλακό σώμα πλέγμα με την επιλογή του "Δημιουργία Soft Body " επιλογή από το /Rigid Soft μενού φορείς και την εφαρμογή των προεπιλεγμένων ρυθμίσεων . Το πλέγμα θα μετατραπεί σε ένα μαλακό πλέγμα του σώματος , με κάθε σημείο κορυφής ικανοί για ανεξάρτητη κίνηση .
Η 6

Ανοίξτε το μενού πεδία και επιλέξτε το " Gravity " επιλογή . Αυτό δημιουργεί ένα αντικείμενο δύναμη της βαρύτητας στη σκηνή . Χρησιμοποιήστε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις κατά τη δημιουργία αντικειμένων , έτσι ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις αργότερα για να δημιουργήσει το ακριβές αποτέλεσμα που θέλετε .
Η

7 Κάντε κλικ στο πλήκτρο "Play" στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου Maya για να δείτε τη σκηνή με τις τρέχουσες ρυθμίσεις του . Σταματήστε τη σκηνή και κάντε κλικ στο αντικείμενο δύναμη της βαρύτητας για να το επιλέξετε ? Προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις της στο "Επιλογές" του πίνακα στη δεξιά πλευρά της οθόνης ανάλογα με το πόσο καλά μαλακό αντικείμενο το σώμα σας αντιδρά σε αυτό
8 <. p> Συνεχίστε να παίζετε τη σκηνή και την προσαρμογή της βαρύτητας της σκηνής μέχρι μαλακό σώμα σταγόνες αντικείμενο και τις επιπτώσεις ακριβώς με τον τρόπο που θέλετε για τα κινούμενα σχέδια σας.
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα