λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε ένα δυναμικό Clip ταινία με Κουφώματα σε AS3

AS3 αναφέρεται στη λειτουργία ActionScript σε Flash CS3 δημιουργήθηκε από την Adobe . Η δημιουργία ενός βίντεο κλιπ χρησιμοποιώντας το χρονοδιάγραμμα σε flash είναι αρκετά απλή και απλή . Ωστόσο , προσπαθεί να δημιουργήσει ένα κλιπ ταινίας με ActionScript απαιτεί μερικά επιπλέον βήματα . Το πλεονέκτημα από τη χρήση ActionScript είναι ότι έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε δυναμικό περιεχόμενο που δεν ανταποκρίνεται σε ένα προκαθορισμένο χρονοδιάγραμμα των γεγονότων , αλλά και τις ενέργειες του χρήστη . Αυτή η διαδικασία καθιστά το animation πιο ελκυστικό και δραστικές για τον χρήστη , σε αντίθεση με έχοντας μια παθητική Flash εμπειρία βίντεο . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Υπολογιστών
Adobe Flash CS3
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Κάντε κλικ στο κουμπί "Ιδιότητες " στον πίνακα ελέγχου εφαρμογής Flash CS3 .

2

Ρυθμίστε το πλάτος και το ύψος του animation . Για παράδειγμα , αν θέλετε μια κίνηση που είναι 200 με 300 pixels , εισάγετε 200 στο πλαίσιο πλάτος και 300 στο πλαίσιο του ύψους.
Εικόνων 3

Εισαγωγή της εικόνας στο στάδιο που δημιουργήσατε στο βήμα 2 , σύροντας το αντικείμενο στο "Βιβλιοθήκη" και , στη συνέχεια, σύρετε το στοιχείο στη σκηνή . Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα αντικείμενα χρησιμοποιώντας τη γραμμή , κύκλος και άλλα εργαλεία επεξεργασίας .
Η 4

Μετατρέψτε το αντικείμενό σας σε ένα σύμβολο έτσι ώστε να μπορεί να τροποποιηθεί στο πλαίσιο του έργου . Για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στο μενού "Τροποποίηση " και επιλέξτε Εισάγετε ένα όνομα για την αναγνώριση του αντικειμένου στο "Name : " " Μετατροπή . " . Box
5

Βρείτε το " σύνδεσης » ιδιότητες box . Αν δεν είναι ορατό , κάντε κλικ στο "Advanced " για να δείτε τις προηγμένες ιδιότητες . Επιλέξτε " Εξαγωγή ActionScript σε " πλαίσιο ελέγχου . Εισάγετε ένα όνομα κλάσης στο πεδίο " Κατηγορία " . Πατήστε "OK" και να δείτε νεοσύστατη σύμβολο σας . Το σύμβολο είναι πλέον αποθηκευμένη στη βιβλιοθήκη σας , έτσι ώστε να διαγράψετε το αντικείμενο από το στάδιο σας .
Η

6 Κάντε κλικ στο timeline σας χρησιμοποιώντας το δεξί πλήκτρο του ποντικιού και να εισάγετε τον ακόλουθο κώδικα στο παράθυρο . Βεβαιωθείτε ότι έχετε αντικαταστήσει " ClassName " στην ένατη γραμμή με το όνομα της κλάσης σας που δημιουργούνται από το Βήμα 5 .

Λειτουργία Main ( ) { //Προσθήκη συμβάν ποντικιού σκηνή μας ! Stage.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , AddCircle ) ? } Main ( ) ?

AddCircle λειτουργία (ε : MouseEvent ) : void { //Προσθέτοντας ένα κύκλο στο newCircle stagevar : ClassName = νέα ClassName ( ) ? this.addChild ( newCircle ) ?

//Ρύθμιση X του κύκλου και Y = positionnewCircle.x mouseX ? newCircle.y = ποντικοειδής ?

//Ρύθμιση κλίμακας του κύκλου και alphanewCircle.scaleX = 0 ? newCircle.scaleY = 0 ?

newCircle.alpha = 0 ?

//Προσθήκη εκδήλωση ENTER_FRAME listenernewCircle.addEventListener ( Event.ENTER_FRAME , ZoomCircle ) ? }

ZoomCircle λειτουργία (ε : Event ) : void { //Να πάρει το κλικ circlevar circleMC : MovieClip = MovieClip ( e.target ) ?

//Προσαύξηση της scalecircleMC.scaleX + = .05 ? circleMC.scaleY + = .05 ?

//Fading κύκλο μετά φθάνει ένα ορισμένο sizeif ( circleMC.scaleX <2 ) { circleMC.alpha + = .03 ? } else { circleMC.alpha - = .03 ?

//Διακοπή εισάγετε εκδήλωση πλαισίου μετά του κύκλου γίνεται ( σχεδόν ) invisibleif ( circleMC.alpha <.1 ) { circleMC.removeEventListener ( Event.ENTER_FRAME , ZoomCircle ) ? } } }
Η 7

Εκτελέστε τον κωδικό πατώντας " CTRL + Enter ".
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα