Κοινή τιμή καρέ:
* 24fps (πλαίσια ανά δευτερόλεπτο): Αυτό είναι το πρότυπο για το φιλμ και το παραδοσιακό κινούμενο σχέδιο. Δίνει μια ομαλή, κινηματογραφική εμφάνιση.
* 25fps: Το πρότυπο PAL για την τηλεοπτική εκπομπή.
* 30fps: Το πρότυπο NTSC για την τηλεοπτική εκπομπή σε ορισμένες περιοχές. Αυτό προσφέρει ελαφρώς ομαλότερη κίνηση από 24fps.
* 60fps: Συχνά χρησιμοποιούνται σε βιντεοπαιχνίδια και κινούμενα σχέδια υπολογιστών υψηλής ποιότητας για ομαλότερη κίνηση και μειωμένη θολότητα κίνησης. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για ακολουθίες αργής κίνησης.
* 120fps ή υψηλότερη: Χρησιμοποιείται για κινούμενα σχέδια υψηλής ποιότητας ή για τη δημιουργία ακραίων επιδράσεων αργής κίνησης.
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του ρυθμού καρέ:
* Τύπος κινούμενων σχεδίων: Οι σκηνές γρήγορης δράσης μπορεί να επωφεληθούν από υψηλότερα ποσοστά καρέ, ενώ οι ακολουθίες αργής κίνησης ενδέχεται να είναι καλύτερες σε χαμηλότερους ρυθμούς καρέ.
* Πλατφόρμα στόχου: Οι ταινίες είναι συνήθως 24fps, ενώ τα βιντεοπαιχνίδια μπορεί να στοχεύουν για 60fps ή ακόμη υψηλότερα.
* επιθυμητό αποτέλεσμα: Το επιθυμητό επίπεδο ομαλότητας και θολώματος κίνησης μπορεί να επηρεάσει την επιλογή του ρυθμού καρέ.
* Τεχνικοί περιορισμοί: Η ισχύς επεξεργασίας και ο χρόνος απόδοσης μπορούν επίσης να διαδραματίσουν κάποιο ρόλο στον προσδιορισμό του εφικτού ρυθμού καρέ.
Συμπερασματικά:
Δεν υπάρχει κανένας κανονικός ρυθμός καρέ για κινούμενα σχέδια υπολογιστών. Η επιλογή εξαρτάται από το συγκεκριμένο έργο και τις απαιτήσεις του.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα