λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> animation Λογισμικό

Είναι η κινούμενη εικόνα του υπολογιστή παρόμοιο με το σχεδιασμό παιχνιδιών;

Η κινούμενη εικόνα του υπολογιστή και ο σχεδιασμός παιχνιδιών σχετίζονται αλλά ξεχωριστά πεδία. Ακολουθεί μια κατανομή των ομοιότητας και των διαφορών τους:

ομοιότητες:

* Οπτικά: Και τα δύο πεδία βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία συναρπαστικών οπτικών. Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού ενσωματώνει συχνά κινούμενα σχέδια για να φέρει στη ζωή τους χαρακτήρες και τα περιβάλλοντα, ενώ το Animation χρησιμοποιεί οπτικά εφέ και τεχνικές κοινές στα παιχνίδια.

* Λογισμικό: Πολλά από τα ίδια εργαλεία λογισμικού χρησιμοποιούνται και στους δύο τομείς, όπως τα προγράμματα μοντελοποίησης 3D (Maya, Blender), το λογισμικό κινουμένων σχεδίων (Houdini, After Effects) και οι κινητήρες παιχνιδιών (Unity, Unreal Engine).

* Δημιουργική επίλυση προβλημάτων: Και τα δύο πεδία απαιτούν δημιουργική επίλυση προβλημάτων για να ξεπεράσουν τις τεχνικές προκλήσεις και να επιτύχουν τα επιθυμητά οπτικά αποτελέσματα.

* Storytelling: Τόσο το animation όσο και τα παιχνίδια μπορούν να λένε αποτελεσματικά τις ιστορίες, είτε μέσω διαδραστικών παιχνιδιών είτε μέσω κινηματογραφικών ακολουθιών.

Διαφορές:

* Σκοπός: Η κινούμενη εικόνα επικεντρώνεται κυρίως στη δημιουργία οπτικών αφηγήσεων ή οπτικών εφέ, ενώ ο σχεδιασμός παιχνιδιών επικεντρώνεται στη δημιουργία διαδραστικών εμπειριών.

* Διαδραστικότητα: Ο σχεδιασμός παιχνιδιών τονίζει την αλληλεπίδραση και την ανατροφοδότηση του παίκτη, ενώ η κινούμενη εικόνα είναι συνήθως παθητική, με τον θεατή να βιώνει μια προκαθορισμένη ακολουθία.

* Focus: Το Animation επικεντρώνεται συχνά στην τέχνη και τις τεχνικές πτυχές της κίνησης, ενώ ο σχεδιασμός παιχνιδιών δίνει έμφαση στη μηχανική παιχνιδιού, στο σχεδιασμό επιπέδου και στην εμπειρία των χρηστών.

* Δεξιότητες: Ενώ και τα δύο πεδία απαιτούν καλλιτεχνικές δεξιότητες, ο σχεδιασμός παιχνιδιών περιλαμβάνει ένα ευρύτερο φάσμα τεχνικών δεξιοτήτων, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, της δέσμης ενεργειών και της ανάπτυξης λογισμικού.

Συνοπτικά:

Ενώ υπάρχει αλληλεπικάλυψη στο λογισμικό, τις οπτικές δεξιότητες και την αφήγηση, το animation υπολογιστών και το σχεδιασμό παιχνιδιών έχουν ξεχωριστές εστίες και δεξιότητες. Το Animation είναι για τη δημιουργία οπτικών αφηγήσεων και εφέ, ενώ ο σχεδιασμός παιχνιδιών επικεντρώνεται στην οικοδόμηση διαδραστικών εμπειριών.

Πολλοί άνθρωποι έχουν δεξιότητες και ενδιαφέροντα που γεφυρώνουν και τα δύο πεδία και μερικά άτομα εργάζονται ακόμη και και στους δύο τομείς. Για παράδειγμα, ένας εμψυχωτής μπορεί να δημιουργήσει κοψίματα για ένα παιχνίδι ή ένας σχεδιαστής παιχνιδιών μπορεί να ειδικευτεί στη δημιουργία οπτικά επιτακτικών περιβαλλόντων.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα