Πρώιμοι πρωτοπόροι (1950S-1960s):
* John Whitney Sr.: Θεωρείται ευρέως πρωτοπόρος στην κινούμενη εικόνα υπολογιστών, δημιουργώντας πειραματικές ταινίες όπως το "Catalog" (1961) χρησιμοποιώντας αναλογικούς υπολογιστές.
* α. Michael Noll: Ένας άλλος πρώτος πρωτοπόρος που πειραματίστηκε με κινούμενα σχέδια που δημιουργήθηκαν από υπολογιστή στη δεκαετία του 1960, δημιουργώντας έργα όπως "μια κινούμενη ταινία υπολογιστή" (1965).
* Το σύστημα σχεδίασης γραμμής Sutherland-Sproull: Αυτό το σύστημα, το οποίο αναπτύχθηκε στη δεκαετία του 1960, επέτρεψε τα διαδραστικά σχέδια γραμμών που παράγονται από υπολογιστή και έθεσαν τις βάσεις για τα μελλοντικά συστήματα κινούμενων σχεδίων.
Η άνοδος των γραφικών υπολογιστών και του 3D animation (1970s-1980s):
* Ed Catmull και Fred Parke: Αναπτύχθηκε το "The Computer Animated Film" (1972), με μια αναπήδηση από καουτσούκ μπάλα, η οποία ήταν ένα σημαντικό ορόσημο σε 3D animation υπολογιστών.
* Το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου της Γιούτα: Αυτό το τμήμα διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη τεχνικών γραφικών και κινούμενων εικόνων 3D κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
* Το τμήμα υπολογιστών Lucasfilm: Ιδρύθηκε από τον George Lucas, έκανε σημαντικές εξελίξεις σε κινούμενα σχέδια υπολογιστών με ταινίες όπως το "Star Wars:Episode V - The Empire Strikes Back" (1980) και "Star Wars:Episode VI - Return of the Jedi" (1983), με καινοτόμο Special υπάρχοντα.
Η εμπορευματοποίηση και η ενσωμάτωση του κινούμενα σχέδια υπολογιστών (1990s-present):
* Pixar Animation Studios: Ιδρύθηκε το 1986, η Pixar επανάσταση στο Computer Animation με ταινίες όπως το "Toy Story" (1995), το οποίο έγινε η πρώτη πλήρως υπολογιστική ταινία μεγάλου μήκους.
* animation dreamworks: Ένα άλλο σημαντικό στούντιο που συμβάλλει στην ανάπτυξη κινούμενων εικόνων υπολογιστών με ταινίες όπως το "Shrek" (2001).
* Η πρόοδος του λογισμικού και του υλικού: Η συνεχής ανάπτυξη του ισχυρού λογισμικού υλικού και κινουμένων σχεδίων έχει καταστήσει δυνατή τη δημιουργία όλο και πιο ρεαλιστικών και σύνθετων εικόνων που παράγονται από υπολογιστή.
Έτσι, ενώ είναι αδύνατο να αποδώσουμε την έναρξη της κινούμενης εικόνας του υπολογιστή σε ένα μόνο άτομο, το έργο αυτών των πρωτοπόρων, ερευνητών και στούντιο άνοιξε το δρόμο για την ακμάζουσα βιομηχανία που είναι σήμερα.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα