λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> animation Λογισμικό

Πώς φτιάχνετε καλές κινήσεις κινούμενων εικόνων Pivot;

Ακολουθεί μια ανάλυση για το πώς να ανυψώσετε τα κινούμενα σχέδια των κινούμενων σχεδίων από το καλό στο μεγάλο:

Mastering the Basics

* Κατανόηση του χρόνου και της απόστασης: Αυτά είναι θεμελιώδη για το animation. Το χρονοδιάγραμμα είναι πόσο καιρό παίρνει μια ενέργεια και η απόσταση είναι ο τρόπος με τον οποίο διανέμονται αυτές οι ενέργειες κατά τη διάρκεια του χρόνου. Η ομαλή, πιστευτή κίνηση προέρχεται από την κυριαρχία αυτών των δύο στοιχείων.

* Παράδειγμα: Μια γροθιά με αργή εκκαθάριση και γρήγορη πρόσκρουση αισθάνεται πιο ισχυρή από ένα ομοιόμορφα ρυθμό.

* Η υπερβολή είναι το κλειδί: Μην φοβάστε να πιέσετε τις κινήσεις πέρα ​​από τον ρεαλισμό. Οι υπερβολικές ενέργειες δημιουργούν πιο δυναμικά και ενδιαφέροντα κινούμενα σχέδια.

* Παράδειγμα: Αντί για μια απλή στροφή του κεφαλιού, κάντε τον χαρακτήρα να προβλέψει την κίνηση με μια μικρή στροφή προς την αντίθετη κατεύθυνση πρώτα.

* ARCS για φυσική κίνηση: Οι περισσότερες κινήσεις στον πραγματικό κόσμο ακολουθούν ένα τόξο. Εφαρμόστε αυτό στα κινούμενα σχέδια σας για πιο ρευστά και ζωντανά αποτελέσματα.

* Παράδειγμα: Τα χέρια ταλαντεύονται ενώ περπατούν, μια μπάλα που αναπηδά, ή ακόμα και ένα απλό κεφάλι νεύμα θα φαίνεται καλύτερα μετά από ένα καμπύλο μονοπάτι.

* Pose-to-pose vs. Straight Ahead:

* pose-to-pose: Προγραμματίστε πρώτα το κλειδί, στη συνέχεια, συμπληρώστε τα κενά. Προσφέρει περισσότερο έλεγχο της κινούμενης εικόνας.

* ευθεία μπροστά: Κάντε ζωντανό πλαίσιο από το πλαίσιο από την αρχή μέχρι το τέλος. Πιο αυθόρμητο, αλλά μπορεί να είναι πιο δύσκολο να ελεγχθεί.

* Master the Pivot Animator Interface: Μάθετε τις συντομεύσεις και τα εργαλεία του μέσα. Αυτή η αποτελεσματικότητα θα σας απελευθερώσει για να επικεντρωθεί στην ίδια την κινούμενη εικόνα.

Αναπνευστική ζωή στους χαρακτήρες σας

* Ισχυρές σιλουέτες: Βεβαιωθείτε ότι η στάση του χαρακτήρα σας είναι ευανάγνωστη ακόμη και σε σιλουέτα. Αυτό καθιστά τη δράση σαφή και ελκυστική.

* Δευτερεύουσα δράση: Προσθέστε λεπτές κινήσεις που συμπληρώνουν την κύρια δράση.

* Παράδειγμα: Ένας χαρακτήρας που μιλάει μπορεί επίσης να αγωνιστεί με τα χέρια τους ή να μετατοπίσει το βάρος τους.

* Πρόβλεψη και ακολουθήστε: Προετοιμάστε το κοινό για μια ενέργεια και δείξτε τα επακόλουθά του.

* Παράδειγμα: Πριν από ένα άλμα, ένας χαρακτήρας κάμπτει τα γόνατά τους (πρόβλεψη) και τα μαλλιά τους μπορεί να συνεχίσουν να αυξάνονται ελαφρώς μετά την προσγείωση (ακολουθώντας).

* Έκθεση: Κάντε τους χαρακτήρες σας οπτικά ενδιαφέροντα και συναρπαστικά. Αυτό θα μπορούσε να είναι μέσω του σχεδιασμού τους, της προσωπικότητας που εκφράζεται μέσω κινούμενων σχεδίων ή και των δύο.

Πηγαίνοντας το επιπλέον μίλι

* Αναφορά πραγματικής ζωής: Παρατηρήστε πώς τα πράγματα κινούνται στον πραγματικό κόσμο ή μελετήστε τα επαγγελματικά κινούμενα σχέδια. Αυτό βοηθά στην ανάπτυξη του ματιού σας για το χρονοδιάγραμμα, το βάρος και την κίνηση.

* Πείραμα και επαναλάβετε: Μην φοβάστε να δοκιμάσετε νέα πράγματα και να αποκλίνουν από τον κανόνα. Μερικά από τα καλύτερα κινούμενα σχέδια προέρχονται από χαρούμενα ατυχήματα.

* Λάβετε ανατροφοδότηση: Μοιραστείτε την εργασία σας και να είστε ανοιχτοί στην κριτική. Τα φρέσκα μάτια μπορούν να εντοπίσουν περιοχές για βελτίωση που ίσως έχετε χάσει.

* Μάθετε από άλλους: Συμμετάσχετε τις κοινότητες κινουμένων σχεδίων, παρακολουθήστε μαθήματα και μελετήστε το έργο των εμψυχωτών που θαυμάζετε.

Βασικό σημείο: Ενώ ο Pivot Animator είναι ένα απλοποιημένο εργαλείο, οι αρχές της κινούμενης εικόνας παραμένουν οι ίδιες. Με την εστίαση σε αυτά τα βασικά στοιχεία και την άσκηση με συνέπεια, μπορείτε να δημιουργήσετε συναρπαστικά και διασκεδαστικά κινούμενα σχέδια, ανεξάρτητα από το λογισμικό.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα