λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> animation Λογισμικό

Τι είναι το παραδοσιακό κινούμενο σχέδιο που δεν χρησιμοποιεί λογισμικό;

Η παραδοσιακή κινούμενη εικόνα που δεν χρησιμοποιεί το λογισμικό αναφέρεται στις κλασσικές τεχνικές κινούμενων σχεδίων με το χέρι που ήταν επικρατέστερες πριν από την ευρεία υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία μεμονωμένων σχεδίων (που ονομάζεται Cels ) σε διαφανή φύλλα, τα οποία στη συνέχεια φωτογραφούνται πλαίσιο ανά πλαίσιο για να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση της κίνησης.

Ακολουθεί μια ανάλυση των βασικών στοιχείων:

1. Σχέδιο:

* animation cel: Οι καλλιτέχνες σχεδιάζουν σχολαστικά κάθε πλαίσιο κινούμενων σχεδίων σε διαφανή φύλλα που ονομάζονται Cels, χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία σχεδίασης όπως μολύβια, στυλό, χρώματα ή ακόμα και χρωματιστά μολύβια.

* φόντο: Οι ξεχωριστοί καλλιτέχνες δημιουργούν λεπτομερή υπόβαθρα για κάθε σκηνή, τα οποία συχνά ζωγραφίζονται σε βαρύτερο χαρτί ή καμβά.

2. Εργασία κάμερας:

* Camera Rostrum: Μια εξειδικευμένη κάμερα χρησιμοποιείται για να φωτογραφίσει διαδοχικά τα Cels και τα φόντο, δημιουργώντας μια σειρά μεμονωμένων πλαισίων. Αυτή η κάμερα είναι τοποθετημένη σε μια ανθεκτική πλατφόρμα που επιτρέπει την ακριβή κίνηση και την εστίαση.

3. Χρονισμός &απόσταση:

* animators: Χρησιμοποιώντας παραδοσιακές τεχνικές, οι εμψυχωτές σχεδιάζουν σχολαστικά το χρονοδιάγραμμα και την απόσταση κάθε πλαισίου για να επιτύχουν την επιθυμητή κίνηση και ροή.

4. Χρώμα &μελάνι:

* μελάνι: Μόλις ολοκληρωθούν τα σχέδια, είναι μελάνι χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα στυλό ή βούρτσες, δημιουργώντας καθαρές γραμμές και λεπτομέρειες.

* Ζωγραφική: Οι Cels είναι στη συνέχεια ζωγραφισμένα με διάφορα χρώματα, συχνά χρησιμοποιώντας airbrushes, χρώματα ή βαφές.

5. Σύνθεση:

* κάμερα πολλαπλών: Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί μια σειρά από γυάλινες πλάκες για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση του βάθους με τη στρώση Cels και φόντο σε διαφορετικές αποστάσεις από την κάμερα.

6. Επεξεργασία ταινιών:

* ταινία ταινιών: Τα μεμονωμένα πλαίσια στη συνέχεια συναρμολογούνται σε μια ταινία ταινίας και επεξεργάζονται για να δημιουργήσουν την τελική κινούμενη ταινία.

Μερικά διάσημα παραδείγματα παραδοσιακών κινούμενων σχεδίων με το χέρι:

* Snow White και οι επτά νάνοι (1937): Η πρώτη κινούμενη ταινία της Disney.

* Fantasia (1940): Μια άλλη πρωτοποριακή ταινία Disney με διάφορα κινούμενα τμήματα.

* Looney Tunes και Merrie Melodies (1930-1969): Warner Bros. ' Εικονική σειρά με Bugs Bunny, Daffy Duck και άλλους αγαπημένους χαρακτήρες.

* The Flintstones (1960-1966): Ένα δημοφιλές κινούμενο sitcom με την πρώτη οικογένεια του Bedrock.

* Akira (1988): Μια ιαπωνική ταινία κινουμένων σχεδίων γνωστή για τα εντυπωσιακά γραφικά της και περίπλοκη αφήγηση.

Ενώ η ψηφιακή κινούμενη εικόνα έχει γίνει η κυρίαρχη μορφή σήμερα, η παραδοσιακή κινούμενη εικόνα παραμένει μια πολύτιμη μορφή τέχνης, που αγαπάει για τη μοναδική αισθητική και καλλιτεχνική χειροτεχνία. Πολλοί εμψυχωτές εξακολουθούν να χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές παράλληλα με τα ψηφιακά εργαλεία, συνδυάζοντας το καλύτερο και των δύο κόσμων.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα