Κινούμενα σχέδια είναι η διαδικασία δημιουργίας της ψευδαίσθησης της κίνησης με την εμφάνιση μιας σειράς εικόνων, σχεδίων ή μοντέλων που σταδιακά αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Κάθε εικόνα είναι ελαφρώς διαφορετική από την προηγούμενη, έτσι ώστε όταν προβάλλονται σε γρήγορη διαδοχή, δημιουργούν την εντύπωση ομαλής, συνεχούς κίνησης. Το animation μπορεί να δημιουργηθεί με το χέρι, χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως το παραδοσιακό animation cel ή το stop-motion animation, ή μπορεί να δημιουργηθεί ψηφιακά, χρησιμοποιώντας λογισμικό υπολογιστή animation.
Προομοίωση είναι η διαδικασία δημιουργίας μιας εικονικής αναπαράστασης ενός συστήματος ή διεργασίας του πραγματικού κόσμου και, στη συνέχεια, εκτέλεση αυτής της αναπαράστασης για να δείτε πώς συμπεριφέρεται με την πάροδο του χρόνου. Οι προσομοιώσεις χρησιμοποιούνται συχνά για τη μελέτη πολύπλοκων συστημάτων στα οποία θα ήταν δύσκολο ή αδύνατο να πειραματιστούν στον πραγματικό κόσμο, όπως καιρικά συστήματα, κλιματική αλλαγή ή εξάπλωση ασθενειών. Οι προσομοιώσεις μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ρεαλιστικών οπτικών εφέ σε βιντεοπαιχνίδια και ταινίες.
Η κύρια διαφορά μεταξύ κινούμενων εικόνων και προσομοίωσης είναι ότι το animation ασχολείται κυρίως με τη δημιουργία της εμφάνισης της κίνησης, ενώ η προσομοίωση ασχολείται με τη μοντελοποίηση της πραγματικής συμπεριφοράς ενός συστήματος με την πάροδο του χρόνου. Η κινούμενη εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ρεαλιστικών προσομοιώσεων, αλλά δεν είναι πάντα απαραίτητο να το κάνουμε. Για παράδειγμα, ένα απλό κινούμενο σχέδιο μιας μπάλας που αναπηδά μπορεί να δημιουργηθεί χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η πραγματική φυσική της κίνησης της μπάλας. Από την άλλη πλευρά, μια προσομοίωση μιας μπάλας που αναπηδά θα πρέπει να λάβει υπόψη τη μάζα, την ταχύτητα και τις δυνάμεις που ασκούν πάνω της, προκειμένου να μοντελοποιηθεί με ακρίβεια η κίνησή της.
Το animation και η προσομοίωση είναι και τα δύο ισχυρά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ελκυστικού και ενημερωτικού οπτικού περιεχομένου. Ωστόσο, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις διαφορές μεταξύ των δύο τεχνικών προκειμένου να τις χρησιμοποιήσουμε αποτελεσματικά.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα