λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Adobe Illustrator

Πώς να Τοποθετήστε ένα διαμάντι σε έναν κύλινδρο στο Illustrator

Χρήση Illustrator για να χωρέσει ένα διαμάντι σε έναν κύλινδρο με την κατάρτιση μια εγκάρσια τομή του κυλίνδρου μεγαλύτερο από εκείνο του διαμαντιού , και στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το " Περιστροφή " εντολή για να ενεργοποιήσετε τις διατομές σε το διαμάντι και τον κύλινδρο . Το κλειδί σε αυτό το έργο είναι μέγεθος διατομή του κυλίνδρου με διατομή του διαμαντιού πριν να εκτελέσετε την " Περιστροφή " εντολή . Είναι δυνατό να χωρέσει το διαμάντι μέσα στον κύλινδρο μετά την εκτέλεση " Περιστροφή ", αλλά η επιπλέον διάσταση ότι αυτή η εντολή δημιουργεί καθιστά δύσκολο να κρίνουμε με ακρίβεια τα μεγέθη των δύο αυτών μορφών . Οδηγίες
Η

1 Κάντε κλικ στο εικονίδιο παλέτα εργαλείων που διαμορφώνεται όπως ένα στυλό μύτη για να τρέξει το " στυλό " εργαλείο , και στη συνέχεια κάντε κλικ σε ένα σημείο κοντά στην αριστερή πλευρά του καμβά . Σύρετε το ποντίκι απευθείας δεξιά μέχρι τον κέρσορα του ποντικιού σας φτάσει το μέσο επίπεδο μεταξύ αριστερά και δεξιά άκρα του καμβά του . 2

Κάντε κλικ στο ποντίκι για να συμπληρώνουν την πρώτη πτυχή του διαμαντιού , και , στη συνέχεια, σύρετε προς τα κάτω και δεξιά ένα μικρό απόσταση . Κάντε κλικ στο ποντίκι για να ολοκληρωθεί η άνω δεξιά πλευρά του διαμαντιού . Σύρετε διαγώνια προς τα κάτω και αριστερά μέχρι ο δείκτης του ποντικιού ευθυγραμμίζεται κάθετα με το πρώτο σημείο του διαμαντιού . Κάντε κλικ στο ποντίκι για να ολοκληρωθεί διατομή του διαμαντιού .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο μαύρο βέλος από την παλέτα εργαλείων για να μπείτε στη λειτουργία επιλογής , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο εικονίδιο στυλό μύτη να τρέξετε το " Pen " εργαλείο . Αυτό το βήμα είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί μια νέα πορεία για τον κύλινδρο , αντί να προσθέσει στην υπάρχουσα για το διαμάντι .
Η 4

βήμα 1 Χρησιμοποιήστε τις οδηγίες για να επιστήσει την άνω επιφάνεια του κυλίνδρου το ίδιο με εσάς επέστησε την επάνω επιφάνεια του διαμαντιού . Ωστόσο , κάνουν την άνω όψη ελαφρώς μεγαλύτερο .
5

Σύρετε το ποντίκι απ 'ευθείας κάτω από το σωστό σημείο της άνω επιφάνειας έως ότου η απόσταση μεταξύ του κέρσορα του ποντικιού και το ανώτερο σημείο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το ύψος του διαμαντιού . Κάντε κλικ στο ποντίκι για να ολοκληρωθεί διάσταση του ύψους του κυλίνδρου .
Η 6

Σύρετε άμεσα αριστερά μέχρι ο δείκτης του ποντικιού ευθυγραμμίζεται κάθετα με το αριστερότερο σημείο της άνω επιφάνειας του κυλίνδρου . Κάντε κλικ στο ποντίκι για να ολοκληρωθεί διατομή του κυλίνδρου .
Η

7 Κάντε κλικ στο διατομή διαμαντιού για να το επιλέξετε και στη συνέχεια κάντε κλικ στο μενού " Εφέ " του " Περιστροφή " εντολή , η οποία μετατρέπεται σε διατομές 3 - ϋ μορφές. Κάντε κλικ στο " OK " για να ενεργοποιήσετε διατομή του διαμαντιού στο διαμάντι .
8

Δημιουργήστε τον κύλινδρο από τη διατομή του , όπως κάνατε τον κύλινδρο , χρησιμοποιώντας τις οδηγίες του προηγούμενου βήματος . Σύρετε το διαμάντι μέσα στον κύλινδρο για το αν το διαμάντι μέσα στον κύλινδρο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα