την εφαρμογή Microsoft Visual Studio σας . Πρόκειται για ένα " βαρύ " έτσι ώστε ανάλογα με το πόση μνήμη RAM έχετε , μπορεί να χρειαστούν μερικά λεπτά για να φορτώσει . 2
Κάντε κλικ στην καρτέλα του έργου στην πρώτη οθόνη . Παρατηρήστε τα δύο κουμπιά στο κάτω μέρος της οθόνης με το όνομα " New Project" και " Άνοιγμα έργου ". Δεδομένου ότι ο οδηγός υποθέτει ότι αυτό είναι το πρώτο πρόγραμμα VB σας , κάντε κλικ στο κουμπί " New Project" . Εάν έχετε εργαστεί σε ένα έργο στο παρελθόν, το όνομά του θα εμφανίζεται σε μια περιοχή με την ένδειξη " Ανοίξτε ένα υπάρχον Project" με μια υπερ-σύνδεση που ανοίγει το έργο .
Εικόνων 3
Επιλέξτε " εφαρμογών των Windows " στο φάκελο " Έργα της Visual Basic " , αν σκοπεύετε να τρέξετε το τέλος του προγράμματος σας σε έναν υπολογιστή που εκτελεί το λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows. Έμφαση στο "Όνομα" πλαίσιο κειμένου κοντά στο κατώτατο σημείο . Αλλάξτε το όνομα από την προεπιλογή σε κάτι πιο περιγραφικό όπως " MyFirstVBProgram . " Αφήστε την Τοποθεσία στην προεπιλεγμένη τιμή για να αποθηκεύσετε το έργο σας στο "My Documents" φάκελο . Πατήστε OK .
Η 4
Επικεντρωθείτε στο γκρι τετράγωνο περιοχή με τις συστοιχίες των στιγμών . Αυτή είναι η «μορφή ». Η pinboard δείχνει πού συστατικά, όπως τα κουμπιά και τα πλαίσια κειμένου θα εγκατασταθεί για να κάνει μια πλήρη γραφική διεπαφή χρήστη ( GUI ) . Ο σκοπός του δικτύου είναι να ευθυγραμμίσει τα συστατικά .
5
Εκτελέστε το πρόγραμμά σας . Κάντε κλικ στο " Debug " από τη γραμμή μενού . Κάντε κλικ στο κουμπί "Start" από το drop down μενού . Εναλλακτικά , μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο F5 στο πληκτρολόγιο σας .
Η 6
Απολαύστε το πρώτο Visual Basic σας πρόγραμμα στην απλούστερη μορφή του . Είναι ταυτόσημη με τη μορφή στο Στάδιο 4 εκτός του ότι οι κουκίδες φύγει. Τι κοιτάτε είναι ένα αυτόνομο πρόγραμμα που υπάρχει ως αρχείο " . Exe" που έχει το ίδιο όνομα με το έργο σας . Μπορείτε να το βρείτε στο φάκελο MyFirstVBProgram από προεπιλογή .
Η 7
Καταλάβετε τη διαφορά μεταξύ των δύο διαφορετικά περιβάλλοντα του IDE , του Σχεδιασμού Περιβάλλοντος και του εντοπισμού σφαλμάτων περιβάλλοντος . Είδατε το περιβάλλον σχεδίασης στο Βήμα 4 της παρούσας φροντιστήριο . Αυτό ήταν το περιβάλλον όπου θα μπορούσε να σχεδιάσει ένα GUI για τη μορφή , χρησιμοποιώντας το ποντίκι σας . Το Debug Περιβάλλοντος αναλαμβάνει κατά το χρονικό διάστημα κατάρτισης στο Βήμα 5 . Αυτό είναι όπου μπορείτε να τοποθετήσετε τα σημεία διάλειμμα στον πηγαίο κώδικα σας, ώστε να ελέγξετε την ορθότητα του προγράμματος .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα