Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Πώς να εμψυχώσει Περπατώντας στο Flash

Κάθε animator θα πρέπει να κάνει τους χαρακτήρες περπατούν αργά ή γρήγορα . Έχετε μια σειρά από προσεγγίσεις που διαθέτει , ανάλογα με το βαθμό πολυπλοκότητας ή ρεαλισμό που χρειάζεστε . Στο πιο βασικό επίπεδο , μπορείτε να εμψυχώσει τα πόδια σε Flash με ένθετες κλιπ και έναν οδηγό κίνηση . Οδηγίες
Η 1

Σχεδίασε το χαρακτήρα σας . Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα προφίλ ή τα τρία τέταρτα για να κρατήσει τα πράγματα απλά . Εστίαση σε πέντε στοιχεία : το κεφάλι και το σώμα , τα δύο χέρια και δύο πόδια . Μπορεί να θέλετε να ασκήσετε με οβάλ σχήμα , πριν να προχωρήσουμε σε ανθρώπινες φιγούρες . 2

Δημιουργία πέντε στοιχεία σας και να τα συγκεντρώνουν σε μία στρώση πάνω στη σκηνή . Τοποθετήστε το σώμα /κεφάλι πάνω από το ένα χέρι και το πόδι και το υπόλοιπο του βραχίονα και το πόδι στη θέση του πάνω από το σώμα . Μετατρέψτε κάθε αντικείμενο σε ένα γραφικό σύμβολο ( "F8 " με το " Graphic " ρύθμιση) . Επιλέξτε τα πέντε αντικείμενα μεταξύ τους και δημιουργούν ένα απόσπασμα της ταινίας ( " F8" με αντικείμενο « Movie Clip " επιλεγμένο ) .
Εικόνων 3

Κάντε διπλό κλικ στο αντικείμενο κλιπ ταινία για να το ανοίξετε σε ένα παράθυρο επεξεργασίας επάνω στη σκηνή . Προσθέστε τέσσερα στρώματα στο κλιπ ταινία και το όνομά τους από κάτω προς τα πάνω : " . Άνω βραχίονα " " πόδι κάτω , " " κάτω βραχίονα ", " σώμα", "top πόδι , " Μετακινήστε κάθε σύμβολο σε δικό του layer και τοποθετήστε το όπως θέλετε να εμφανίζεται ως ξεκινά το στάδιο .
Η 4

Επιλογή όλων των πέντε στρώματα σε πλαίσιο 24 . Προσθέστε ένα keyframe ( " F6 " ) . Πρέπει να κάνετε αυτή την πρώτη να καθορίσει όπου ο κύκλος βήμα θα τελειώσει ) . Τώρα επιλέξτε τα πέντε στρώματα μέσα στο πλαίσιο 12 και να προσθέσετε δεύτερο keyframe . Στο πλαίσιο 12 , περιστρέψτε το καθένα χέρι και το πόδι 90-120 βαθμούς από την κορυφή κέντρο της επάνω αντικείμενο να δημιουργήσει το σημείο λήξης του βήματος ( θέλετε να διατηρήσετε τους ώμους και τους γοφούς ευθυγραμμισμένα ) .
5

Επιλέξτε όλα τα πλαίσια και να εφαρμόσει μια κίνηση ανάμεσα . Παίξτε το animation πίσω . Τα χέρια και τα πόδια πρέπει να εμφανιστεί για να ταλαντεύεται μπρος και πίσω . Τσίμπημα τα keyframes , μέχρι η κίνηση είναι ομαλή για εσάς .
Η 6

Επιστροφή στην κύρια χρονοδιάγραμμα . Επιλέξτε την ταινία στρώμα κλιπ και πατήστε το κουμπί " Προσθήκη κίνησης Guide" στη γραμμή χρόνου . Σχεδιάστε έναν οδηγό κίνησης από όπου θέλετε τον χαρακτήρα για να ξεκινήσετε το περπάτημα και όπου θέλετε να σταματήσει το περπάτημα .
Η 7

Προσθήκη keyframes και στα δύο στρώματα 30 ή 40 καρέ περαιτέρω κάτω από το χρονοδιάγραμμα . Προσθήκη κίνηση ανάμεσα στο χαρακτήρα στρώμα . Σύρετε χαρακτήρα σας στην αρχή του οδηγού κίνησης στο πρώτο πλαίσιο και προς το άκρο του οδηγού κίνησης στο τελευταίο καρέ . Δοκιμάστε την ταινία ( "Command " και "Return" ) για να δείτε τα πόδια του χαρακτήρα σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα