Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Πώς να προγραμματίσετε το χρονόμετρο Ελέγχου σε VB.NET

. Στη Visual Basic NET , το χρονόμετρο ελέγχου σας επιτρέπει να ελέγχετε επαναλαμβανόμενα γεγονότα κατά το χρόνο εκτέλεσης για την εφαρμογή σας . Χρονόμετρο έχει μερικές ιδιότητες και τις μεθόδους που είναι μοναδικά σε αυτό. Πιο σημαντική ιδιότητα του είναι Διάστημα , το οποίο καθορίζει το πόσο συχνά το χρονόμετρο θα πρέπει να εκτελέσει κώδικα της . Θα παρέχουν μια τιμή Interval σε χιλιοστά του δευτερολέπτου ? 1.000 χιλιοστά του δευτερολέπτου ισούται με ένα δευτερόλεπτο. Μερικά παραδείγματα για το τι μπορείτε να κάνετε με ένα χρονόμετρο ελέγχου περιλαμβάνει την πραγματοποίηση μια αντίστροφη μέτρηση , δυναμικά μεταβαλλόμενες αξίες των ακινήτων για τους άλλους ελέγχους και διατηρώντας μια σταθερή ρολόι σε κάποιο άλλο μέρος της αίτησης . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε ένα έργο της Visual Basic . Κάντε διπλό κλικ στο χρονόμετρο ελέγχου Timer1 να προσθέσετε στο έργο . Κάντε διπλό κλικ στο στοιχείο ελέγχου ετικέτας Label1 να προσθέσετε στη φόρμα . Αλλαγή ιδιότητα Enabled του ελέγχου Timer1 σε True και το Διάστημα ιδιοκτησίας 1000 2

Πατήστε " F7 " για να ανοίξετε το παράθυρο κώδικα και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .

Dim χρόνο Όπως ακέραιος = 10

Αυτό δημιουργεί μια μεταβλητή και προετοιμάζει το
εικόνων 3

Ανοίξτε την υπορουτίνα Timer1_Tick και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .

Εάν ο χρόνος > 0 Στη συνέχεια

χρόνος = χρόνος - 1

Label1.Text = χρόνος

Else

Timer1.Enabled = False

End If

Όταν το πρόγραμμα εκτελείται , το χρονόμετρο θα ελαττώσει τη μεταβλητή του χρόνου κατά ένα κάθε δευτερόλεπτο, και να εμφανίσει την τιμή στην ετικέτα , έως ότου η μέτρηση να φτάσει το 0 , οπότε η Timer σβήνει .

4

Πατήστε το πλήκτρο " Shift " και " F7 " για να ανοίξετε το παράθυρο σχεδίασης . Κάντε διπλό κλικ στο χρονόμετρο ελέγχου Timer2 να προσθέσετε στο έργο . Αλλαγή ιδιότητα Enabled του σε True και Διάστημα περιουσία του σε 100 , στη συνέχεια, κάντε διπλό κλικ για να ανοίξετε την υπορουτίνα Timer2_Tick . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :

Αν ( Label1.Left + Label1.Width ) > Me.Width Τότε

Label1.Left = Me.Left - 100

End If

Label1.Left = Label1.Left + 5

Αυτός ο κωδικός αναγκάζει την ετικέτα για να μετακινηθείτε οριζόντια σε όλη την οθόνη , κινείται πέντε pixels κάθε δέκατο του δευτερολέπτου . Όταν η ετικέτα φθάνει το δεξιό άκρο της μορφής άλματα προς τα αριστερά και αρχίζει να κινείται και πάλι σε ολόκληρη .
5

Πατήστε " Shift " και " F7 " για να ανοίξετε το παράθυρο σχεδίασης . Κάντε διπλό κλικ στο χρονόμετρο ελέγχου Timer3 να προσθέσετε στο έργο . Αλλαγή ιδιότητα Enabled του σε True και την ιδιότητα Διάστημα έως 500 . Κάντε διπλό κλικ στο στοιχείο ελέγχου πλαισίου κειμένου για να προσθέσετε TextBox1 στο έργο . Κάντε διπλό κλικ Timer3 για το έργο για να ανοίξετε την υπορουτίνα Timer3_Tick . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :

TextBox1.Text = TextBox1.Text.ToUpper

TextBox1.Select ( TextBox1.TextLength , 0 )

Κάθε μισό δευτερόλεπτο το χρονόμετρο αλλάζει όλα το κείμενο TextBox1 σε κεφαλαία . Από προεπιλογή , όταν το χρονόμετρο κάνει αυτή την αλλαγή ο κέρσορας μετακινείται πίσω στην αρχή του πλαισίου κειμένου . Η δεύτερη γραμμή κώδικα εμποδίζει να συμβεί αυτό .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα