1 Ανοίξτε ένα νέο έργο της Visual Basic . Κάντε διπλό κλικ στο " κουμπί" έλεγχος τέσσερις φορές για να προσθέσετε το " Button1 " μέσω " Button4 » με την μορφή και να οργανώσει τους , όπως σας αρέσει . Αλλάξτε το " Κείμενο " ιδιοκτησίας για " Button1 " στο "Add " για " Button2 " για να " αφαιρέσει ", για " Button3 " στο " Εμφάνιση όλων" και για " Button4 " στο " Εκκαθάριση". 2
Πατήστε " F7 " για να ανοίξετε το παράθυρο κώδικα . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στην πρώτη γραμμή :
εισαγωγές System.Collections
Αυτό εισάγει το namespace System.Collections στο έργο . Περιέχει το Hashtable τάξη
εικόνων 3
Ανοίξτε την κατηγορία " Form1 " και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
Δημ. MyHashTable Όπως New Hashtable ( )
Αυτό δημιουργεί ένα νέο αντικείμενο που ονομάζεται " MyHashTable » που χρησιμοποιεί το Hashtable τάξη
Η
4 Ανοίξτε το " Button1_Click " υπορουτίνα και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
Δοκιμάστε
MyHashTable.Add ( " Πρώτη" , " Gold" )
MyHashTable.Add ( " Β" , " Silver" )
MyHashTable.Add ( " Third " , " Bronze " )
Catch ex Όπως Εξαίρεση
MessageBox.Show ( " Αντίγραφο Key " )
End Δοκιμάστε
Αυτές οι γραμμές χρησιμοποιούν το "Προσθήκη" μέθοδος για να προσθέσετε τρία νέα στοιχεία στον πίνακα hash με το " πρώτο ", " Β" και " Third ", όπως τα κλειδιά και "Gold ", " Silver" και " Εποχή του Χαλκού» , όπως τις αντίστοιχες τιμές τους . Μπορείτε να πάρετε τα ζευγάρια κλειδί-τιμή από οπουδήποτε αλλού στο πρόγραμμα , όπως ένα InputBox χρήστη , ελέγχου πλαισίου κειμένου ή άλλες επιλογές κατά το χρόνο εκτέλεσης . Προσθέτοντας αυτά τα στοιχεία σε ένα "try - αλιευμάτων" μπλοκ εξασφαλίζει ότι εάν προσπαθήσετε να προσθέσετε ένα στοιχείο με ένα κλειδί που υπάρχει ήδη στον πίνακα κατακερματισμού , δεν συντριβή του προγράμματος .
5
Ανοίξτε το " Button2_Click " υπορουτίνα και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :
Αν ( MyHashTable.Count = 0 ) τότε
MsgBox ( " Hashtable είναι άδειο » )
υπόλοιπα
MyHashTable.Remove ( MyHashTable.Count )
End If
Αυτές οι γραμμές χρησιμοποιούν τη μέθοδο " Count " για να δείτε αν ο πίνακας κατακερματισμού είναι ήδη άδειος . Αν ναι , το πρόγραμμα ενημερώνει τον χρήστη ? Αν όχι , αφαιρεί το πιο πρόσφατο στοιχείο . Μπορείτε να προγραμματίσετε εναλλακτικούς τρόπους για να καταργήσετε στοιχεία από τον πίνακα hash
Η 6
Ανοίξτε το " Button3_Click " υπορουτίνα και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
Εάν MyHashTable.Count = 0 Τότε
MsgBox ( " Δεν υπάρχουν στοιχεία σε Hashtable " )
υπόλοιπα
Για i = 0 Για να MyHashTable.Count - 1
MsgBox ( MyHashTable.Keys ( i ) . ToString & "," & MyHashTable.Values ( i ) )
Επόμενο i
End If
Αυτές οι γραμμές ελέγξτε πρώτα αν υπάρχουν εγγραφές στον πίνακα κατακερματισμού . Αν όχι , ο χρήστης ενημερώνεται ότι ο πίνακας είναι άδειος ? Αλλιώς , όλα τα ζευγάρια κλειδί-τιμή εμφανίζονται . Επειδή οι πίνακες κατακερματισμού χρησιμοποιούν το μηδέν - indexing , θα πρέπει να μετρήσει μέχρι αυτού του πίνακα κατακερματισμού του " μετράνε " μείον ένα
Η 7
Ανοίξτε το " Button4_Click " υπορουτίνα και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
MyHashTable.Clear ( )
Αυτή η μέθοδος καθαρίζει όλες τις θέσεις του πίνακα κατακερματισμού . Δεν χρειάζεται λοιπόν να ελέγξετε πρώτα αν το τραπέζι είναι άδειο ή όχι, διότι εκκαθάριση ένα άδειο τραπέζι δεν προκαλεί σφάλμα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα