Γράφοντας κώδικα της Visual Basic περιλαμβάνει οπτικά σκέφτεται και σκέφτεται πρώτα αντικείμενα , αντί των διαδικασιών . Μια φόρμα για να λάβετε είσοδο του χρήστη είναι ένα αντικείμενο και πιθανότατα περιέχει και άλλα αντικείμενα - της «παιδιά ». Κουμπιά εντολών , πλαίσια κειμένου και κουμπιά επιλογής είναι όλα τα παραδείγματα των ελέγχων μπορείτε να βρείτε σε μια φόρμα του χρήστη .
Εικόνων Βασικές Προγράμματα Are Event Driven Visual
Η
Μια φυσική συνέπεια του προγραμματισμού με αντικείμενα είναι η επιλογή ποια γεγονότα κάθε αντικείμενο θα ανταποκριθούν, και στη συνέχεια επιλέγοντας απάντηση κάθε αντικειμένου σε αυτά τα γεγονότα . Το παρακάτω είναι ένα κομμάτι κώδικα που αντιπροσωπεύει ( ένα αντικείμενο ) αντίδραση ενός κουμπιού ραδιοφώνου στην περίπτωση που ο χρήστης κλικ σε αυτό.
Αν ( RadioButton1.Checked ) Στη συνέχεια
MsgBox ( " Μια εξαιρετική επιλογή ! " )
End If
Η Visual Basic Κώδικας είναι " Family Oriented "
Η
Όπως προαναφέρθηκε , τα αντικείμενα μπορούν να είναι οι γονείς του άλλα αντικείμενα. Αυτό είναι πιο λογικό η πιο κώδικα της Visual Basic που γράφετε . Και αυτή η οικογενειακή σχέση που κάνει τον κώδικά σας πιο εύκολο να καταλάβει . Ο ακόλουθος κώδικας απενεργοποιεί κομμάτι και επιτρέπει σε όλα , αλλά ένα από τα χειριστήρια κάθεται σε μια φόρμα εισαγωγής .
For Each ct Όπως Ελέγχου Σε Me.Controls
Αν όχι ( typeof ct Είναι Button ) Στη συνέχεια
ct.Enabled = Δεν ct.Enabled
End IfNext
κώδικα , όπως αυτό δείχνει ότι οι έλεγχοι είστε ανικανότητα ή επιτρέποντας όλοι κάθονται σε μια μορφή ( που αναφέρεται ως Me ) . Δεν θα δείτε τη σύνδεση μεταξύ αυτών των ελέγχων και της μητρικής του μορφή αν αναφέρεται σε αυτούς τους ελέγχους από μεμονωμένα ονόματα τους , όπως αυτό :
RadioButton1.Enabled = falseTextBox37.Enabled = falseListBox29.Enabled = false ...
εικόνων WYSIWIG Form Designer
Η
Ένα άλλο χαρακτηριστικό της Visual Basic είναι WYSIWIG της ( ό, τι βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε ) μορφή σχεδιαστών . Μπορείτε να δημιουργήσετε φόρμες οπτικά και γρήγορα , ενώ η Visual Basic παρέχει τον κώδικα σκελετό πίσω από τη φόρμα σας και τους ελέγχους της . Δημιουργήστε μια νέα φόρμα σε Visual Basic μέσα από το μενού "Project > Add Form των Windows . " Μπορείτε drag and drop ελέγχου στη φόρμα από μια παλέτα των ελέγχων , το οποίο μπορείτε στη συνέχεια το μέγεθος και τη θέση σύμφωνα με τις ανάγκες του έργου σας . Visual Basic θυμάται τις ρυθμίσεις που αναθέτουν στο παράθυρο σχεδιασμού, όταν εκτελείτε τελικά το πρόγραμμά σας .
Εικόνων προσθήκη κώδικα σε κάθε αντικείμενο
Η
διπλό κλικ σε κάθε αντικείμενο στο παράθυρο σχεδιαστή προκαλεί Visual Basic για να δημιουργήσετε κάποια σκελετός κώδικα για αυτό το αντικείμενο . Η δουλειά σας είναι να συμπληρώσετε τα κενά ώστε το αντικείμενο να κάνει κάτι . Εάν δημιουργήσετε ένα στοιχείο ελέγχου κουμπιού για τη φόρμα σας , κάντε διπλό κλικ , ενώ στο παράθυρο σχεδίασης φόρμας . Visual Basic θα σας οδηγήσει στο button1_Click υπορουτίνα . Σε αυτή την υπορουτίνα , την κωδικοποίηση τι θέλετε να συμβεί όταν οι χρήστες του προγράμματός σας , πατήστε το πλήκτρο κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης του προγράμματος .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα