Μια τέτοια περίπτωση είναι το γεγονός Form1_Paint , όπου Form1 είναι μια μορφή που έχετε δημιουργήσει με το προεπιλεγμένο όνομα του Φόρμα1 . Εκδήλωση Paint Φόρμα1 ενεργοποιείται κάθε φορά που συμβαίνει κάτι που απαιτεί μια ενημερωμένη έκδοση για την εμφάνιση της φόρμας σας . Για παράδειγμα , Form1 σας μπορεί ξαφνικά να γίνει ορατό , αφού επισκιάζεται από το παράθυρο ενός άλλου προγράμματος . Μπορείτε επίσης με το χέρι να προκαλέσει το γεγονός Paint στη φωτιά με το Me.Refresh δήλωση.
Εικόνων Σχέδιο Lines
Η
πρώτο πρόγραμμα Visual Basic γραφικών σας θα μπορούσε να είναι κάτι που τραβάει μερικές γραμμές στην οθόνη. Υποθέτοντας ότι έχετε μια φόρμα που ονομάζεται Φόρμα1 σε ένα έργο Windows Forms Application , εντολή Paint της φόρμας θα μπορούσαν να έχουν κώδικα σαν τον παρακάτω :
e.Graphics.DrawLine ( Pens.Red , 0 , 0 , Me.Width , Me . Ύψος ) e.Graphics.DrawLine ( Pens.Blue , Me.Width , 0 , 0 , Me.Height )
το "e" επιχείρημα, το οποίο ξεχωρίζει για τις εκδηλώσεις, περιέχει τα στοιχεία που χρειάζεστε για να σχεδιάσετε πάνω το έντυπο . Είναι ένα αντικείμενο που είναι ένα παράδειγμα των PaintEventArgs κατηγορίας . Ένα από τα αντικείμενα της "e" είναι το αντικείμενο Graphics , η οποία παρέχει τις λειτουργίες που χρησιμοποιείτε για να χρωματίσετε σε μια φόρμα . DrawLine είναι ένα από τα πολλά τέτοια καθήκοντα στο αντικείμενο γραφικών .
Η περιγραφή των Επιχειρήματα DrawLine του
Η
Το πρώτο επιχείρημα για να DrawLine είναι το χρώμα με το οποίο είστε κατάρτιση . Ο κώδικας που μόλις αναφέρθηκαν χρησιμοποιεί δύο βασικά χρώματα , αλλά Visual Basic έχει πολλά περισσότερα . Μπορείτε να δείτε αν μπορείτε να διαγράψετε το " . Red " κατάληξη στο « Pens.Red " κείμενο . Η Visual Basic IDE ( Ολοκληρωμένο Περιβάλλον Ανάπτυξης) θα εμφανιστεί ένα pop- up λίστα με όλα τα χρώματα .
DrawLine αντλεί πάνω στις συντεταγμένες της μορφής που είναι η δεύτερη έως την τέταρτη επιχειρήματα . Επιχειρήματα δύο και τέσσερα είναι οριζόντιες συντεταγμένες , όπου μια συντεταγμένη μηδέν είναι το αριστερό άκρο της μορφής και Me.Width η άκρα δεξιά . Ομοίως, τα επιχειρήματα τριών και πέντε είναι κάθετες ονομασίες . Zero βρίσκεται στην κορυφή της φόρμας και Me.Height πυθμένα του.
Μετά την εκτέλεση του πρώτου προγράμματος γραφικών σας , μπορεί να έχετε ήδη ιδέες για την επέκταση αυτή . Πειραματισμός με την αλλαγή των τιμών επιχείρημα για DrawLine είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε . Προσπαθήστε να σχεδιάσετε γραμμές διαφορετικών χρωμάτων σε διαφορετικά μέρη της φόρμας. Στη συνέχεια , προσπαθήστε να ζωγραφίσετε διαφορετικά σχήματα χρησιμοποιώντας τις άλλες μεθόδους γραφικών , όπως drawRectangle και DrawEllipse .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα