Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Πώς να κάνει ένα Visual Basic παιχνίδι

Microsoft Visual Basic είναι μια βασική γλώσσα προγραμματισμού , ιδανικό για εκείνους ακριβώς μάθηση με το πρόγραμμα . Η καμπύλη εκμάθησης για Visual Basic δεν είναι τόσο απότομες στις άλλες γλώσσες κωδικοποίησης, καθώς το σύνολο του προγράμματος δεν πρέπει να δημιουργούνται με τη χρήση κωδικού . Visual Basic επιτρέπει ο δημιουργός για να συγκεντρώσει μια οπτική αναπαράσταση του προγράμματός τους με την τοποθέτηση στοιχείων , όπως πλαίσια κειμένου , κουμπιά και τις εικόνες , στη συνέχεια, γράψτε τον κωδικό πίσω από τις σκηνές για να λειτουργήσουν τα στοιχεία , σε αντίθεση με άλλες γλώσσες, όπου η τοποθέτηση των στοιχείων πρέπει επίσης να κωδικοποιηθεί. Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Visual Basic
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Ανοίξτε Visual Basic και κάντε κλικ στο "Αρχείο " τότε " Νέα " για να ξεκινήσει ένα νέο σχέδιο παιχνιδιού , ή κάντε κλικ στο "Αρχείο " και στη συνέχεια " Άνοιγμα" για να συνεχίσει να εργάζεται σε ένα προηγούμενο σχέδιο παιχνιδιού. 2

Ρυθμίστε το μέγεθος του κύριου παραθύρου του παιχνιδιού σας . Το μέγεθος μπορεί να προσαρμοστεί κάνοντας κλικ στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου , στη συνέχεια, σύροντας τη γωνία μέχρι να είναι το επιθυμητό μέγεθος. Το μέγεθος του παραθύρου μπορεί επίσης να ρυθμιστεί αριθμητικά κάνοντας κλικ σε ένα τμήμα του παραθύρου του παιχνιδιού που δεν έχει κανένα στοιχείο σχετικά με αυτό , τότε η προσαρμογή της Ύψος και Πλάτος διαστάσεις στο παράθυρο ιδιοτήτων του στοιχείου .
Εικόνων 3

Εισαγωγή οπτικά στοιχεία στο παιχνίδι σας, όπως απαιτείται . Για Tic Tac Toe , για παράδειγμα , θα θέλετε 9 κουτιά εικόνα, με τη μορφή ενός 3 από 3 πλέγμα . Επιπλέον , θα θέλατε 4 γραμμές , να συνθέτουν το πλέγμα του παιχνιδιού Tic Tac Toe , και ένα ζευγάρι των ετικετών για να παρακολουθείτε πόσα παιχνίδια έχουν κερδίσει από τον Παίκτη 1 και πόσα παιχνίδια έχουν κερδίσει από Παίκτη 2 .
Φτηνές 4

Δήλωση μεταβλητών για το παιχνίδι σας . Μεταβλητές που δηλώνονται ως παγκόσμια μπορεί να χρησιμοποιηθεί μεταξύ οποιωνδήποτε παράθυρα στο έργο σας , αν το παιχνίδι σας περιλαμβάνει περισσότερες από μία . Μεταβλητές που δηλώνονται ως τοπικές μπορούν να χρησιμοποιηθούν μεταξύ όλων των στοιχείων ενός ενιαίου παραθύρου . Η αδήλωτη μεταβλητές δεν μπορεί να περάσει μεταξύ των στοιχείων . Κάθε αδήλωτη μεταβλητή που χρησιμοποιείται σε ένα στοιχείο θα ξεκινήσει με ένα μη - αξία, όπως μια σειρά , και μια αριθμητική τιμή 0 .
5

Χρησιμοποιήστε συστοιχίες για την απλοποίηση κωδικοποίηση σας, εξοικονομώντας το γράψιμο του χρόνου και να καταστεί η παιχνίδι λειτουργεί πιο αποτελεσματικά . Με Τρίλιζα , για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένας 3 από 3 συστοιχία. Κατά τον έλεγχο για τον νικητή , βρόχοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν με την σειρά να δοκιμάσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς που κερδίζουν μόνο σε λίγες γραμμές , ενώ θα απαιτήσει πολύ περισσότερες γραμμές του κώδικα, εάν κάθε ένα από τα 9 κουτιά είχε τη δική του ατομική ονομάζεται μεταβλητή του .

6

κώδικα οι ενέργειες των οπτικών στοιχείων σας . Με Tic Tac Toe θα θέλατε να προσθέσετε κώδικα για κάθε εικόνα στοιχείου κάτω από το "Click " δράση , που θα μοιάζουν με « Row1Column1_Click ( ) " για να αλλάξετε την τιμή της αντίστοιχης μεταβλητής του εν λόγω κιβωτίου είτε " Χ " ή" O " και να αλλάξετε την εικόνα σε μια εικόνα ενός Χ ή Ο.
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα