VB είναι ένα Graphical User Interface ( GUI ) γλώσσα . Αυτό σημαίνει ότι ένα πρόγραμμα VB θα δείξει πάντα κάτι στην οθόνη ότι ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει με ( συνήθως με το ποντίκι και το πληκτρολόγιο ) για να πάρει μια δουλειά που έχει γίνει . Το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση του προγράμματος VB είναι να πάρει τα στοιχεία GUI στην οθόνη . Αυτό γίνεται μέσω pull-down μενού που απαριθμούν τα διαθέσιμα γραφικά αντικείμενα . Κάθε σύστημα είναι ελαφρώς διαφορετική ( Mac διαφέρει από τα Windows και VB4 Διαφέρει από VB6 ), αλλά , σε γενικές γραμμές , αριστερό κλικ σε ένα αντικείμενο σας επιτρέπει να περιγράψει τα χαρακτηριστικά όπως το μέγεθος και τη θέση . Κάνοντας δεξί κλικ σας επιτρέπει να γράφετε κώδικα. Για παράδειγμα , εάν το στοιχείο GUI είναι ένας διακόπτης , αριστερό κλικ θα επιτρέπουν στον προγραμματιστή να πω πόσο μεγάλη είναι η αλλαγή ήταν , πώς ήταν χαρακτηρισμένα και όταν στην οθόνη που είναι τοποθετημένη . Κάντε δεξί κλικ στο διακόπτη , θα εμφανιστεί ένα παράθυρο που επιτρέπει στον προγραμματιστή να γράψει τον κώδικα που περιγράφει τι συμβαίνει όταν ο χρήστης κάνει κλικ στο διακόπτη .
Εικόνων Modularization
Η
αυτό θεωρείται καλή πρακτική προγραμματισμού για modularize τα προγράμματά σας . Αντί της σκέψης ενός προγράμματος ηλεκτρονικού υπολογιστή ως μια μεγάλη συλλογή κώδικα , ο καλός προγραμματιστής γράφει κώδικα , έτσι ώστε να μην χρειάζεται να εξετάσουμε περισσότερο κώδικα από ό, τι ταιριάζει στην οθόνη ( ή σελίδα) σε ένα χρόνο . Εάν προγραμματίζετε σε ενότητες όπως αυτό, το πρόγραμμα είναι πιο εύκολο να κατανοήσουν και εύκολο να ενημερώσετε . Ενημέρωση κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει από κάποιον άλλο γι 'αυτό είναι η εισαγωγή ότι το πρόγραμμα είναι εύκολο να καταλάβει . Μικρά ( μέγεθος σελίδας ) μονάδες όπου επισημαίνεται σαφώς τι έρχεται μέσα στη μονάδα και τι βγαίνει ένα πρόγραμμα γίνεται εύκολο να καταλάβει . VB δυνάμεις σας για να προγραμματίσετε μια σπονδυλωτή μόδας, επειδή κάθε στοιχείο GUI περιέχει μέρος του κώδικα --- το μέρος που εφαρμόζεται σε αυτό το στοιχείο GUI .
Η αντικειμένου Orentation
Η
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ( OOP ) είναι μια έννοια όπου ο προγραμματιστής σκέφτεται το πρόγραμμα σε " αντικείμενα " ( ωστόσο αφηρημένη τα αντικείμενα μπορεί να είναι ) που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους . Σε OOP , όλος ο κώδικας που συνδέεται με αυτό το αντικείμενο είναι σε ένα μέρος. Για άλλη μια φορά , VB αναγκάζει την ορθή πρακτική προγραμματισμού . Τα στοιχεία GUI είναι τα αντικείμενα και όλος ο κώδικας που σχετίζεται με το αντικείμενο είναι μόνο ένα κλικ μακριά . Αυτό το φυσικό τρόπο για την επιβολή ορθών πρακτικών προγραμματισμού --- συν την ευκολία του προγραμματισμού BASIC --- είναι ακριβώς γιατί VB έχει βρει τόσους πολλούς φανατικούς οπαδούς .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα