Εκκίνηση της Visual Basic και ανοίξτε το έργο σας . 2
Δημιουργία δύο πλαίσια κειμένου , ένα σήμα και ένα κουμπί στη φόρμα σας χρησιμοποιώντας το μενού Εργαλειοθήκη στα αριστερά του παράθυρο σχεδίασης .
εικόνων 3
Τακτοποιήστε την ετικέτα κάτω από τα πλαίσια κειμένου και να οργανώσει το κουμπί κάτω από όλα αυτά .
Η
4 κάντε διπλό κλικ στο κουμπί , δεδομένου ότι αυτό είναι όπου ο κώδικας θα πάει . Αυτό θα ανοίξει το παράθυρο κώδικα με υποδιαδικασία να χειριστεί το κουμπί κλικ εκδήλωση
5
Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα μεταξύ " Sub Διαδικασία " γραμμή και το " End Sub " γραμμή : .
Δημ. FirstNumber , secondNumber , SumNumber ως Ακέραιος
Εάν TextBox1.Text > " " τότε
Εάν Textbox2.Text > " " τότε
Δοκιμάστε
FirstNumber.Focus ( )
FirstNumber = Integer.Parse ( TextBox1.Text )
SecondNumber.Focus ( )
secondNumber = Integer.Parse ( Textbox2.Text )
SumNumber = FirstNumber + secondNumber
Label1.Text = SumNumber.ToString ( )
Πιάσε
MessageBox.Show ( "Παρακαλώ εισάγετε ένα έγκυρο αριθμό στο πεδίο " )
Επιστροφή
End Δοκιμάστε
Else
MessageBox.Show ( " Παρακαλώ εισάγετε έναν αριθμό στο δεύτερο πλαίσιο " )
Επιστροφή
Else
MessageBox.Show ( "Παρακαλώ εισάγετε έναν αριθμό στο πρώτο πλαίσιο " )
Επιστροφή
End If
Αυτός ο κώδικας δημιουργεί τρεις ακέραιες μεταβλητές και στη συνέχεια θα απαιτούν από το χρήστη για την εισαγωγή αριθμητικών χαρακτήρων στα πλαίσια κειμένου . Όταν πατηθεί το κουμπί , το πρόγραμμα θα μετατρέψει αυτές τις ακολουθίες χαρακτήρων στα πλαίσια κειμένου σε ακέραιους αριθμούς που VB μπορεί να χρησιμοποιήσει για να κάνει τα μαθηματικά . Ο κώδικας στη συνέχεια προσθέτει τους αριθμούς στη μεταβλητή SumNumber και μετατρέπει ότι πίσω σε μια σειρά χαρακτήρων και το εμφανίζει στο πεδίο Label1 στη φόρμα .
Η
6 Κάντε κλικ στο " Debug " επιλογή στην κορυφή της οθόνη και , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Start Debugging " . Θα πρέπει να εμφανίζεται η φόρμα σας , και θα πρέπει να μπορείτε να πληκτρολογήσετε έναν αριθμό σε καθένα από τα πλαίσια κειμένου , κάντε κλικ στο κουμπί και να έχουν το άθροισμα εμφανίζεται στο πεδίο ετικέτα . Αν προσπαθήσετε να εισάγετε γράμματα στα πλαίσια κειμένου , θα πρέπει να πάρετε τα μηνύματα λάθους όπως αναφέρεται στον κώδικα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα