1 Πιέστε το πλήκτρο " PRGM " και " ENTER " για να ανοίξετε το πρόγραμμα επεξεργασίας . 2
Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το πρόγραμμά σας , όπως " QUAD SOLVER . "
Η 3
Εισάγετε πρώτη σας γραμμή κώδικα πατώντας " PRGM ", " δεξί βέλος " και " 3 " . Στην οθόνη σας η ακόλουθη γραμμή θα εμφανιστεί :
: DISP " AX ² + BX + C = 0 "
Η
4 Πατήστε το πλήκτρο " ALPHA " και " Μαθηματικά " για να κάνει ένα "Α »και στη συνέχεια, πληκτρολογήστε τα εξής: . [ x , Τ , θ , n] [ x ² ] [ + ]
5
Επαναλάβετε το βήμα 4 , αλλά αντικαταστήστε το πλήκτρο" " με " ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ APPS " για τη δημιουργία ενός "B. " Εξαίρεση [ x ² ] κατά την είσοδο της γραμμής .
Η
6 Πατήστε το πλήκτρο " ALPHA " και " apps" για να κάνει μια "Γ. " Ακολουθήστε αυτό πατώντας το πλήκτρο " 2η " και " Μαθηματικά " και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο "O" και στο τέλος της γραμμής με εισαγωγικά .
Η 7
εισόδου ένα " Prompt " εντολή πατώντας το πλήκτρο " Πρόγραμμα ", " Right arrow "και" 2 ", ακολουθούμενο από την είσοδο " A "," B "και" Γ. "
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα