Αποφασίστε αν πρόκειται να αναπτύξει μια βασική ή επιστημονική αριθμομηχανή . Η βασική αριθμομηχανή είναι πολύ πιο εύκολο να τον κωδικό από την επιστημονική αριθμομηχανή . Μια επιστημονική αριθμομηχανή θα είναι επίσης σε θέση να υπολογίσει pi , ημίτονο, συνημίτονο , τετραγωνική ρίζα και εφαπτομένης. Και οι δύο τύποι υπολογιστών θα έχουν την ίδια διάταξη που περιλαμβάνει πολλά κουμπιά ελέγχου και ένα στοιχείο ελέγχου πλαισίου κειμένου . Ωστόσο , η ανάπτυξη ενός επιστημονική αριθμομηχανή είναι πολύ πιο εύκολο να κάνει ό, τι σε VB.NET VB 6.0 επειδή VB.NET έχει τις μεθόδους Μαθηματικά χτίστηκε και διατίθεται στην κατηγορία Μαθηματικά .
Εικόνων Έλεγχοι
είναι πιο αποτελεσματικό να δημιουργηθεί ένα κουμπί ελέγχου , το όνομα και , στη συνέχεια, να αντιγράψετε και να επικολλήσετε στη φόρμα . Το λογισμικό προγραμματισμού VB θα σας ρωτήσει αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα στοιχείο ελέγχου πίνακα . Η απάντηση " ναι " θα δημιουργήσει αντίγραφα του χειριστηρίου με πλήκτρα και μια σειρά δεικτών . Τα κουμπιά θα ονομαστεί παρόμοια με " cmdBtn ( 0 ) . " Αυτό θα σας επιτρέψει να γράψετε τον κώδικα για κάθε κουμπί σε μια υπορουτίνα . Αν προτιμάτε να ονομάσετε κάθε πλήκτρο ξεχωριστά και να μην χρησιμοποιούν μια σειρά , μπορείτε να τοποθετήσετε τον κώδικα σε μια υπορουτίνα σε VB.NET με την προσθήκη του " λαβές " λέξη για την υπορουτίνα . Τα υπόλοιπα ονόματα κουμπί προστίθεται μετά τη λέξη « λαβές ».
Η Υπολογισμοί
Η
Η βασική αριθμομηχανή είναι τόσο απλή όσο η εκτέλεση μίας από τις τέσσερις προαιρετικές υπολογισμοί σχετικά με την πρώτη και δεύτερο αριθμούς που εισάγει ο χρήστης . Η επιστημονική αριθμομηχανή είναι επίσης αρκετά απλή όταν χρησιμοποιείτε την κλάση Math διαθέσιμο σε VB.NET . Οι μέθοδοι Μαθηματικά πρόσβαση , συμπεριλαμβανομένης της γραμμής "Οι εισαγωγές System" κατά την έναρξη της εφαρμογής σας VB.NET . Αυτό κάνει η κλάση Math προσιτό στο πρόγραμμα . Η επιθυμητή υπολογισμός στη συνέχεια πρόσβαση με " Math. " Για παράδειγμα , να πάρει το συνημίτονο ενός αριθμού είναι τόσο απλή όσο " Math.Sin ( anglevalue ) ", όπου " anglevalue " είναι μια μεταβλητή που ορίζεται με τον τύπο δεδομένων "Double" .
Εικόνων λαθών
Όταν ασχολούμαστε με τους αριθμούς , υπάρχουν μερικά λάθη που θα μπορούσε να συμβεί και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται στην εφαρμογή σας . Οι προηγμένες μαθηματικές συναρτήσεις που διατίθενται σε VB.NET θα μπορούσε να επιστρέψει ένα έγκυρο αριθμό. Οι τύποι των άκυρων αριθμοί " NaN " ( όχι τον αριθμό ) , " NegativeInfinity " ( αποτελέσματα από τη διαίρεση έναν αρνητικό αριθμό από το μηδέν ) ή " PositiveInfinity " ( αποτελέσματα που χωρίζουν ένα θετικό αριθμό από το μηδέν ) . VB 6.0 θα επιστρέψει ένα " σφάλμα χρόνου εκτέλεσης " με μια περιγραφή του " Division by zero " για τόσο θετικές όσο και αρνητικές διαίρεση με το μηδέν . Αν ένας υπολογισμός επιχειρείται σε VB 6.0 με ένα μη - αριθμητική τιμή , ένα " σφάλμα χρόνου εκτέλεσης " με μια περιγραφή της " Ασυμφωνία τύπων " εμφανίζεται .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα