1 Ανοίξτε ένα νέο έργο της Visual Basic . Προσθέστε δύο ετικέτες , τρία κουμπιά και δύο κουμπί ελέγχου στη φόρμα . Σύρετε τις δύο ετικέτες στην κορυφή με Label1 στην κορυφή του Label2 . Σύρετε RadioButton1 , RadioButton2 και RadioButton3 να παρατάξει κατακόρυφα κάτω από τις ετικέτες . Σύρετε τα δύο κουμπιά κάτω από τα κουμπιά με Button1 στα αριστερά και Button2 στα δεξιά . 2
Πατήστε " F7 " για να ανοίξετε το παράθυρο κώδικα . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο επίπεδο της τάξης :
Dim ερωτήσεις ( 2 , 4 ) Όπως String Dim
απαντήσεις ( 2 ) Όπως String Dim
quesNum As Integer
Η πρώτη γραμμή δημιουργεί ένα δισδιάστατο πίνακα . Η πρώτη διάσταση είναι για κάθε ερώτηση και η δεύτερη διάσταση είναι για την ίδια την ερώτηση , τρεις επιλογές απάντησης και η σωστή απάντηση . Η δεύτερη γραμμή δημιουργεί έναν πίνακα για να αποθηκεύσετε τις απαντήσεις του χρήστη . Η τρίτη γραμμή δημιουργεί μια μεταβλητή μετρητή που παρακολουθεί το ζήτημα ο χρήστης είναι στον
εικόνων 3
Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
Private Sub GetQuestions ( )
ερωτήσεις = Νέα String ( , ) { {" Πόσα χρώματα είναι σε ένα ουράνιο τόξο ; " , " 5 " , " 6 " , " 7 " , " 7 " } , _
{ " Who πρωταγωνίστησε στην Πειρατές της Καραϊβικής ; " , " Johnny Depp " , " Τζον Μάλκοβιτς " , " John Cusack " , " Johnny Depp "} , _
{" Ποια είναι η πρωτεύουσα της Φλόριντα; " , " Miami " , " Tallahassee " , " Jacksonville " , " Ταλαχάσι " } }
End Sub
αυτό υπορουτίνα απλώς να προετοιμάσει τις τρεις ερωτήσεις και απαντήσεις στη σειρά ερωτήσεων . Μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον ερωτήσεις ή να τους πάρει με άλλους τρόπους , όπως μέσω ενός αρχείου κειμένου , αλλά αν το κάνετε , θυμηθείτε να αλλάξετε το μέγεθος των ερωτήσεων και απαντήσεων συστοιχίες για να φιλοξενήσει τον αριθμό των ερωτήσεων .
Η 4
Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :
Private Sub Marktest ( )
Dim βαθμού As Integer = 0
Για i = 0 Για 2
Αν οι απαντήσεις ( i ) = ερωτήματα ( i , 4 ) Στη συνέχεια,
βαθμός + = 1
End If
Επόμενο
Label1.Text = "Test τελειώσει ! "
Label2.Text = " Θα σκοράρει " & βαθμού &" από " & answers.Length & " ! "
RadioButton1.Enabled = False
RadioButton2.Enabled = False
RadioButton3.Enabled = False
Button1.Enabled = False
Button2.Enabled = False
End Sub
Η πρώτη γραμμή δηλώνει μια ρουτίνα που σηματοδοτεί τη δοκιμή . Δημιουργεί μια τοπική μεταβλητή για να μετρήσει το σκορ , τότε κύκλοι μέσω των απαντήσεων σε ερωτήσεις του πίνακα και τις απαντήσεις που υπέβαλε ο χρήστης . Για κάθε απάντηση που ταιριάζει , ο βαθμός ανεβαίνει κατά ένα . Στη συνέχεια, εμφανίζει το σκορ σε ετικέτες και απενεργοποιεί το υπόλοιπο των ελέγχων
5
Ανοίξτε το Form1_Load ( ) υπορουτίνα και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
Me.Text = " My πολλαπλές Quiz Choice! "
GetQuestions ( )
quesNum = 1
Label1.Text = " Ερώτηση " & quesNum & " of " & answers.Length
Label2.Text = ερωτήματα ( 0 , 0 )
Button1.Text = " Προηγούμενη "
Button2.Text = " Next"
RadioButton1.Text = ερωτήσεις ( 0 , 1 )
RadioButton2.Text = ερωτήματα ( 0 , 2 )
RadioButton3.Text = ερωτήματα ( 0 , 3 )
η πρώτη γραμμή καθορίζει τον τίτλο στο γραμμή τίτλου . Η επόμενη γραμμή καλεί τους GetQuestions ( ) υπορουτίνα . Η τρίτη γραμμή προετοιμάζει το ερώτημα μεταβλητή μετρητή . Η τέταρτη γραμμή εμφανίζει ό, τι αριθμό της ερώτησης ο χρήστης είναι σε λειτουργία. Η πέμπτη γραμμή εμφανίζει μία ερώτηση στην ετικέτα . Η έκτη και έβδομη γραμμές αλλάζουν το κείμενο για τις δύο κουμπιά . Οι τρεις τελευταίες σειρές τοποθετήστε τις τρεις απαντήσεις πολλαπλής επιλογής ως κείμενο για τα τρία κουμπιά
Η 6
Ανοίξτε το Button1_Click ( ) υπορουτίνα και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
Εάν quesNum > 1 Στη συνέχεια
quesNum - = 1
Label1.Text = " Ερώτηση " & quesNum & " 3 "
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα