Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Visual Basic.Net Παιχνίδια Tutorial

Visual Basic ( VB ) είναι μία από τις κύριες γλώσσες που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη εφαρμογών σε NET βιβλιοθήκη κώδικα της Microsoft . . Αν και οι περισσότεροι προγραμματιστές να επιλέξετε να γράψετε παιχνίδια σε C + + και όχι VB , VB προγραμματιστές μπορούν , ωστόσο, να επωφεληθούν από XNA Game Studio της Microsoft για να δημιουργήσουν εξελιγμένα παιχνίδια , ή ακόμα και να δημιουργήσετε τους στο Visual Studio . Παιχνίδια που δημιουργούνται σε VB μέσα στο περιβάλλον XNA μπορεί να τρέξει σε έναν επιτραπέζιο υπολογιστή με Windows ή σε μια συσκευή Windows Phone 7 . VB προγραμματιστές μπορούν να επιθυμούν να διαχειρίζονται ρητά μνήμη όταν γράφετε τα παιχνίδια, ένα έργο το οποίο είναι μόνο σπάνια είναι απαραίτητο σε άλλες εφαρμογές VB . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Visual Studio
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Open XNA Game Studio 4.0 ή το Visual Studio και να αρχίσει ένα νέο έργο παιχνίδι VB Windows.

2

Προσθέστε ένα γραφικό , που ονομάζεται sprite , για τον υπολογιστή σας για να σχεδιάσετε πάνω στην οθόνη . Διαλέξτε ένα κλασικό χαρακτήρα ήρωα , όπως ενός αλλοδαπού ή ένα πρόσωπο καρτούν και ανεβάστε το στο . Jpg ή bmp μορφή . . Προσθέστε το αρχείο σε αρχείο περιεχομένου του Visual Studio κάνοντας δεξί κλικ πάνω του και επιλέγοντας "Προσθήκη" και στη συνέχεια " υπάρχοντος στοιχείου " από το μενού που εμφανίζεται . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για να προσθέσετε δύο ή τρεις εχθρούς που θα προγραμματίσετε να σκοτώσει τον χαρακτήρα .
Εικόνων 3

Προσθέστε ένα χρονόμετρο στο παιχνίδι , και να δημιουργήσει μια μέθοδο που ονομάζεται " Tick ( ) " και καθόρισε στη φωτιά κάθε 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου . Εάν χρησιμοποιείτε XNA , ίσως προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε την κλάση " GameTime " .
Η 4

Δημιουργήστε μια μέθοδο που ονομάζεται " GameProcess » που ανταποκρίνεται στις πληκτρολογήσεις και να εγγραφείτε στη " τσιμπούρι " εκδήλωση, έτσι ώστε εκτελεί κάθε 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου . Ανίχνευση κάθε πληκτρολόγηση και να αναλύσει την παράμετρο εκδήλωση για να ανιχνεύσει την ακριβή πληκτρολόγηση που εισάγεται από το χρήστη. Στο πλαίσιο της μεθόδου , ​​χρησιμοποιήστε μια δήλωση switch που θα κινηθεί το sprite αν ο χρήστης πατήσει το πλήκτρο , κάτω αν πατήσει το πλήκτρο κάτω και ούτω καθεξής για τα υπόλοιπα πλήκτρα κατεύθυνσης . Με κάθε πάτημα πλήκτρου , να καταγράφει και να αλλάξει τη θέση του sprite .
5

Προσθήκη κινήσεις του εχθρού για να το " τσιμπούρι " εκδήλωση στο πλαίσιο της λειτουργίας " GameProcess " . Μετακινήστε τις εικόνες του εχθρού τυχαία χρησιμοποιώντας ένα παράδειγμα της κατηγορίας "Random " . Κάθε φορά που ένας εχθρός κινείται , καταγράφει τη θέση του και να δείτε εάν η θέση της, αντικατοπτρίζει τη θέση του χαρακτήρα ήρωα . Εάν ο εχθρός και ο χαρακτήρας ήρωας είναι ταυτόσημες θέσεις , να εκτελέσετε μια " KillCharacter ( ) " μέθοδος που τοποθετεί τους χαρακτήρες στα σημεία εκκίνησής τους .
Η 6

Δώστε στον ήρωα τρεις ζωές . Κάθε φορά που ο « KillCharacter ( ) " μέθοδος εκτελεί , αφαιρούμε μια ζωή . Τελειώσει το παιχνίδι , όταν ο ακέραιος που αντιπροσωπεύει τη ζωή του ήρωα φτάσει στο μηδέν .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα