Ξεκινήστε το Visual Studio . Κάντε κλικ στο "Αρχείο" μενού , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Νέο" για να εμφανιστεί μια λίστα επιλογών . Κάντε κλικ στο "Project " επιλογή , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο " Visual Basic ". 2
διπλό κλικ στο " Windows Forms Application ". Visual Studio δημιουργεί νέες μορφές του έργου των Windows . Μια νέα μορφή εμφανίζεται στο παράθυρο Σχεδιασμού του έργου .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο μενού "Προβολή" , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " εργαλειοθήκη " για να δείτε την εργαλειοθήκη του Visual Studio . Εντοπίστε το " Timer" ελέγχου στην εργαλειοθήκη , και κάντε διπλό κλικ σε αυτό τον έλεγχο . Ένα στοιχείο ελέγχου που ονομάζεται Timer1 θα εμφανιστεί κάτω από τη φόρμα στο κάτω μέρος της οθόνης .
Η 4
δεξί κλικ στο " Timer1 , " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Ιδιότητες " για να δείτε το παράθυρο Properties του χρονοδιακόπτη . Κάντε κλικ στο "Βέλος " σχήμα εικονίδιο στο πάνω μέρος του παραθύρου . Εμφανίζεται το " Tick " εικονίδιο εκδήλωση . Κάντε διπλό κλικ σε αυτό το εικονίδιο . Visual Studio ανοίγει το παράθυρο κώδικα και εμφανίζει το " Timer1_Tick " sub . Αυτή η υπο εκτελείται κάθε φορά Timer1 τσιμπούρια . Μπορείτε να προσδιορίσετε πόσο συχνά το χρονόμετρο τσιμπούρια με τον καθορισμό της " Διάστημα " ιδιοκτησίας σε
5
Επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα στο ενώπιον του υποβρυχίου "End Sub" δήλωση: .
Timer1.Stop ( )
MessageBox.Show ( " Tick συμβάν που ενεργοποιείται . Tick Counter = " & tickCounter.ToString ( ) )
Εάν tickCounter Timer1.Start ( ) tickCounter = tickCounter + 1 End If Αυτή κώδικα --- το οποίο εκτελείται όταν Timer1 τσιμπούρια --- σταματά το χρονόμετρο και ανοίγει ένα πλαίσιο μηνύματος . Το πλαίσιο μηνύματος εμφανίζει την τιμή μιας μεταβλητής που ονομάζεται tickCounter . Το "Αν " δήλωση μετά τη δήλωση MessageBox.Show επανεκκινεί το χρονόμετρο αν η αξία του tickCounter είναι μικρότερη από την προθεσμία που έχετε ορίσει στην μεταβλητή με το όνομα tickCounterLimit . Ο κώδικας προσθέτει στη συνέχεια, 1 στη μεταβλητή tickCounter Μετακίνηση στο επάνω μέρος του παραθύρου κώδικα , και επικολλήστε τον κωδικό που εμφανίζεται παρακάτω πάνω από όλες τις άλλες δηλώσεις στο παράθυρο κώδικα : . Ιδιωτική tickCounter Private TimerInterval Ιδιωτική tickCounterLimit Οι δηλώσεις αυτές ορίζουν τρεις μεταβλητές που χρησιμοποιούνται από άλλα υποβρύχια στην εφαρμογή . Πατήστε F7 . Το έντυπο επανεμφανίζεται στο παράθυρο κώδικα . Κάντε διπλό κλικ στη γραμμή τίτλου της φόρμας στην κορυφή της φόρμας . Το παράθυρο κώδικα ανοίγει και εμφανίζεται το " Form1_Load " sub . Αυτό τρέχει όταν φόρτωση της φόρμας σας Επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα πριν από αυτού του υποβρυχίου "End Sub" δήλωση: . TickCounter = 1 TimerInterval = 2000 tickCounterLimit = 3 Timer1.Interval = TimerInterval Timer1.Start ( ) Η πρώτη δήλωση ορίζει την τιμή της μεταβλητής tickCounter προς 1 . Η μεταβλητή TimerInterval κρατά την τιμή " 2000 " στο παράδειγμα αυτό. Αυτός είναι ο αριθμός των χιλιοστών του δευτερολέπτου το χρονόμετρο θα περιμένει πριν από την εκτέλεση της " Timer1_Tick " sub . Η μεταβλητή tickCounterLimit θέτει ένα όριο στον αριθμό των φορών που ο κώδικας θα καλέσει το " Timer1_Tick " sub . Η μέθοδος Timer1.Start ξεκινά το χρονόμετρο . 9 Πατήστε το πλήκτρο " F5 ". για την εκτέλεση του έργου . Η μορφή εμφανίζεται , και το χρονόμετρο αρχίζει να μετρά . Μετά από 2000 χιλιοστά του δευτερολέπτου παρέλθει , ο κωδικός στο εσωτερικό των επιμέρους τρέχει Timer1_Tick . Αυτός ο κώδικας εμφανίζει ένα πλαίσιο μηνύματος που δείχνει την αξία της μεταβλητής tickCounter . Αυτή η τιμή είναι 1 . Πατήστε "Enter " για να κλείσετε το παράθυρο του μηνύματος . Ο κώδικας συνεχίζει την εκτέλεση , αυξάνει τη μεταβλητή Counter τσιμπούρι από 1 και επανεκκινεί το χρονόμετρο . 2000 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερα , το πλαίσιο μηνύματος εμφανίζεται ξανά και εμφανίζει τιμή της μεταβλητής tickCounter που διαβάζει τώρα 2 . Πατήστε "Enter " για μια τελευταία φορά . Το πλαίσιο μηνύματος εμφανίζει 3 για την τιμή της μεταβλητής . Δεδομένου ότι έχετε ορίσει την αξία της tickCounterLimit έως 3 , το χρονόμετρο δεν κάνει επανεκκίνηση.
Η 6
Η 7
8
Η
Η 10
Η 11
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα