1 Ανοίξτε το Visual Studio και εντοπίστε το αρχείο που περιέχει κατασκευαστή του παιχνιδιού σας .
2
υπόσταση , ή να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο μιας συγκεκριμένης κατηγορίας , αρκετά σταθερές τιμές να αντιπροσωπεύουν την περιστροφή , την κλίμακα και το βάθος της ξωτικό σας . Δημιουργήστε μια αναφορά στην τάξη AnimatedTexture και υπόσταση χρησιμοποιώντας τις σταθερές τιμές ως ορίσματα σε συνάρτηση κατασκευαστής της . Να ξεκινήσει η κλάση AnimatedTexture εντός κατασκευαστή του παιχνιδιού .
Εικόνων 3
Ανοίξτε το αρχείο που πρέπει να αξιοποιήσει το ξωτικό και να φορτώσει τις απαραίτητες συστάσεις . Δημιουργία μεταβλητών για να εκπροσωπεί το παράθυρο , η θέση του sprite και τον αριθμό των πλαισίων XNA θα πρέπει να καθιστούν ανά δευτερόλεπτο . Τοποθετήστε τις υφές στο εσωτερικό της " LoadContent ( ) . " Μέθοδο . Υπόσταση σε ένα αντικείμενο SpriteBatch να επιστήσω την υφή και τη λειτουργία του " . Load ( ) " μέθοδος της κλάσης AnimatedTexture , χρησιμοποιώντας τις μεταβλητές που δημιουργήσατε ως παραμέτρους .
Η 4
Δημιουργήστε μια μέθοδο " . UpdateFrame ( ) " που ξωτικό σας να χρησιμοποιήσετε για να βρόχο μέσω κινούμενα σχέδια . Δημιουργήστε μια θηλιά στο πλαίσιο της μεθόδου που προσαυξάνει την μεταβλητή κράτησης θέσης για να παρακολουθείτε το τρέχον καρέ της κινούμενης εικόνας .
5
Εντοπίστε τη μέθοδο " . Update ( ) " και χρησιμοποιεί την κλάση SpriteTexture να καθορίσετε το καρέ της κινούμενης εικόνας για την εμφάνιση του καλώντας το " . UpdateFrame ( ) » μέθοδο.
Η
6 Εντοπίστε την υποδοχή " ) . Draw ( « μέθοδος του παιχνιδιού σας και να καλέσετε τον " ) . Αρχίστε ( « μέθοδος του " . SpriteBatch ( ) " τάξη . Εκτελέσει την " DrawFrame (). " Μέθοδος της κλάσης SpriteTexture , χρησιμοποιώντας το SpriteBatch ως παράμετρο . Καλέστε το SpriteBatch του " . End ( ) » μέθοδο.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα