1 Κάντε κλικ στο " Create New Project" για να ανοίξει το μενού δημιουργίας του έργου . Επιλέξτε " New " από την καρτέλα , επιλέξτε το " Standard EXE " και κάντε κλικ στο κουμπί " Άνοιγμα" για να ανοίξει το πρώτο « καρέ » του προγράμματός σας . Σκεφτείτε αυτό το πρώτο μενού του παιχνιδιού σας " Πλαίσιο" . 2
Κάντε κλικ στο "Ιδιότητες " παράθυρο στην κάτω δεξιά γωνία και κάντε κλικ στο " Επιστροφή Χρώμα " για να ανοίξει μια επιλογή χρώματος . Επιλέξτε το χρώμα που θέλετε για το φόντο σας και επιλέξτε "OK". Αλλάξετε οποιαδήποτε από τις άλλες επιλογές , όπως τα σύνορα στυλ , την εμφάνιση και το όνομα .
Εικόνων 3
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία σχεδίασης από το μενού " Εργαλεία σχεδίασης " στα δεξιά για να δημιουργήσετε μενού του παιχνιδιού σας . Κάντε κλικ στο παράθυρο "Form" για να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία . Κάθε εργαλείο λειτουργεί κάπως διαφορετικά , αλλά συνήθως λειτουργεί με αριστερό κλικ και σύρετε για να δημιουργήσετε το σχήμα σας .
Η 4
Επιλέξτε το κουμπί " New Form" από το μενού " Μορφή " για να δημιουργήσετε μια νέα φόρμα . Αλλάξτε τις επιλογές στο μενού "Ιδιότητες" και να δημιουργήσετε την πρώτη σας κόσμο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης .
5
Ισοπαλία φόντο σας από μια εναέρια άποψη , συμπεριλαμβανομένων των κτιρίων του παιχνιδιού , οι δρόμοι τους εχθρούς σας θα ακολουθήσει και οποιαδήποτε άλλα πληροφοριακά στοιχεία . Δημιουργία μενού του παιχνιδιού σας με τον ίδιο τρόπο , συμπεριλαμβανομένων όλων των αναγκαίων γραφικά .
Η 6
Συνεχίστε να δημιουργήσει κόσμους σας, χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο . Alter τη διάταξη των δρόμων σε κάθε κόσμο να κάνει πιο δύσκολη, καθώς το παιχνίδι εξελίσσεται . Προσθήκη νέων εμποδίων στο υπόβαθρο και να μεταβάλλουν τις βασικές βλέμμα τους για να αποφύγουν κάνοντας το παιχνίδι βαρετό .
Η 7
Χρησιμοποιήστε το "Character " λειτουργία δημιουργίας να επιστήσω χαρακτήρες σας , συμπεριλαμβανομένων των πύργων σας , βλήματα , εχθρούς και βλήματα του εχθρού . Χρησιμοποιήστε τα ίδια εργαλεία σχεδίασης που χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει το υπόβαθρο σας . Αποθηκεύστε κάθε χαρακτήρα ξεχωριστά με ένα όνομα που είναι εύκολο να θυμάστε .
8
Ανοίξτε τον "Κώδικα Editor" από το μενού στην κορυφή για να ξεκινήσει τον προγραμματισμό των ενεργειών των εχθρών και τους πύργους σας . Χρησιμοποιήστε τις εντολές όπως « Αν /Στη συνέχεια , " η οποία προκαλεί μια συγκεκριμένη ενέργεια για να εμφανιστεί εάν μια συγκεκριμένη τιμή ικανοποιείται . Για παράδειγμα , να δώσει σε κάθε της υγείας τους εχθρούς σας , με την τιμή του " H." Σκοτώστε τους δηλώνοντας «Αν h = 0 τότε να καταστρέψει οντότητα».
Η 9
Πρόγραμμα καθένα από τους χαρακτήρες σας κινήσεις , την υγεία και τις συμπεριφορές και αριστερό κλικ στο " Μορφή " περιοχή για να τα τοποθετήσετε στο παιχνίδι . Προγραμματίστε τις κινήσεις τους να μιμούνται τους δρόμους που έχετε δημιουργήσει σε κάθε υπόβαθρο . Χρησιμοποιήστε το " Do Loop " εντολές για να βοηθήσει στη δημιουργία ενός βρόχου των εχθρών θα πρέπει να καταστρέψει πριν τελειώσει το παιχνίδι .
Η 10
Δημιουργήστε ελέγχει το παιχνίδι σας με τον καθορισμό το ποντίκι ως τον κέρσορα , το αριστερό κλικ , όπως ο τρόπος για να επιλέξετε και να ορίσει τους πύργους , και κάντε δεξί κλικ για να τα διαγράψετε . Κάντε κάθε ένα από τους πύργους σας αξίζει ένα διαφορετικό ποσό των χρημάτων και κάθε εχθρό σας δώσει ένα διαφορετικό είδος των χρημάτων .
Η 11
Μετακίνηση στο επόμενο επίπεδο με τη δημιουργία μια κατάσταση νίκης . Για παράδειγμα , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα " Αν /συνέχεια " δήλωση για να δημιουργήσει μια κατάσταση «αν enemy_level = 0 τότε πάμε για να σχηματίσουν 2 . " Προγραμματίστε μια κατάσταση νίκης , όπως αυτό για κάθε επίπεδο , κινείται προς το επόμενο επίπεδο κάθε φορά που κερδίζετε .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα