Ανοίξτε Visual Basic 6 με διπλό κλικ στο εκτελέσιμο αρχείο . Επιλέξτε " Standard EXE " από το αναπτυσσόμενο πλαίσιο για να δημιουργήσετε ένα εκτελέσιμο πρόγραμμα . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πρόγραμμα για να αλληλεπιδρούν με το παιχνίδι . 2
Κάντε κλικ στο μικρό κουμπί " Project" βρίσκονται στην κορυφή της Visual Basic κύριο παράθυρο . Επιλέξτε την καρτέλα "Στοιχεία " και επιλέξτε το "Shockwave Flash Object . " Κάντε κλικ στο " OK " για να προσθέσετε τη νέα συνιστώσα Flash για να το εκτελέσιμο πρόγραμμα .
Εικόνων 3
Ψάξτε για το νέο συστατικό στην εργαλειοθήκη του έργου σας . Μοιάζει με ένα μικρό κομμάτι χαρτί . Κάντε κλικ και σύρετε στο έργο σας . Αλλάξετε το μέγεθός του για να φιλοξενήσει το παιχνίδι και δύο κουμπιά .
Η
4 Κάντε κλικ στο στοιχείο και να πάει στο "Ιδιότητες" πάνελ στη δεξιά πλευρά του παραθύρου . Πατήστε το κουμπί "Custom " που βλέπετε στο κάτω μέρος του πίνακα .
5
Ανοίξτε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Web και μεταβείτε στο " DragonFable " ιστοσελίδα . Συνδεθείτε στο παιχνίδι και να προβάλετε τη σελίδα πηγαίου κώδικα στο Web . Αναζήτηση για " core.swf " και αντιγράψτε το URL που περιέχει αυτήν την καταγγελία .
Η 6
Επικολλήστε το URL στο παράθυρο "Custom" σε Visual Basic 6 και κάντε κλικ στο "OK " για να φορτώσετε το Flash παιχνίδι .
Η 7
Προσθέστε ένα πεδίο κειμένου και ένα κουμπί οπουδήποτε στη φόρμα σας . " . Προβολή κώδικα" κάντε δεξί κλικ στο κουμπί και επιλέξτε Χρησιμοποιήστε αυτό το παιχνίδι για να στείλετε την τιμή που εισάγετε στο πλαίσιο κειμένου στο παιχνίδι Flash :
Private Sub Command1_Click ( ) Καλέστε ShockwaveFlash1.SetVariable ( " ? . variable_name » , Text1.Text ) End Sub
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια έγκυρη μεταβλητή αντί του" variable_name " πρέπει να αποσυνθέσει την ταινία Flash για να βρείτε τις σωστές μεταβλητές
8 .
Επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα στο κύριο παράθυρο κώδικα για να κάνει το παιχνίδι ξεκινά όταν ανοίγετε τον εκπαιδευτή :
Private Sub Form_Load ( ) ShockwaveFlash1.PlayEnd Sub
Η 9
Συγκεντρώστε τις πρόγραμμα πηγαίνοντας στο μενού "Αρχείο" και κάνοντας κλικ στο " Make Project. " Αποθήκευση εκπαιδευτή σας και να το χρησιμοποιήσετε όταν χρειάζεστε βοήθεια με " DragonFable . "
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα