Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Πώς να γράψει 64 - Bit Συμβατό Κωδικός

Microsoft παρέχει στους προγραμματιστές με τα δωρεάν εργαλεία που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε τον κωδικό 64 - bit . Visual Studio έχει όλα τα εργαλεία για κάθε γλώσσα , και περιέχει το . NET Framework , το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κάθε πρόγραμμα των Windows και την έκδοση του λειτουργικού συστήματος . Εγκαταστήστε το λογισμικό στον υπολογιστή σας, προκειμένου να γράψει τον κώδικα για μια συμβατή εφαρμογή 64 - bit . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Web και να κατεβάσετε το λογισμικό Visual Studio στον υπολογιστή σας . Αφού ολοκληρωθεί η λήψη , κάντε διπλό κλικ στο αρχείο install.exe να ξεκινήσει η εγκατάσταση . 2

Κάντε κλικ στο " Next" στην οθόνη υποδοχής . Ο οδηγός εγκατάστασης εκτελεί έναν έλεγχο συστήματος για τα απαραίτητα στοιχεία των Windows . Στο επόμενο παράθυρο , επιλέξτε ένα φάκελο για τα αρχεία εγκατάστασης και κάντε κλικ στο "Εγκατάσταση" για να εγκαταστήσετε το λογισμικό στον υπολογιστή σας .
Εικόνων 3

Ανοίξτε το λογισμικό αφού τελειώσει η φόρτωση . Κάντε κλικ στο μενού Αρχείο και επιλέξτε New . Στη λίστα των έργων , επιλέξτε πρόγραμμα των Windows . Ένα πρότυπο συμβατό με το λειτουργικό σύστημα 64 - bit των Windows ανοίγει .
Η

4 Κάντε διπλό κλικ στο αρχείο κώδικα που δημιουργήθηκε στο πρότυπο . Πληκτρολογείτε τον κωδικό σας στο πρόγραμμα επεξεργασίας για το πρόγραμμά σας . Για παράδειγμα , πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα για να εμφανίσετε " Hello World ! " Για το χρήστη :

Console.WriteLine ( " Hello World! " )
5

Αποθηκεύστε σας αλλαγές κώδικα και κάντε κλικ στο " Run" για να εκτελέσει τον κώδικα στο πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων 64 - bit . Ο κώδικας εκτελείται και εμφανίζει το κείμενο στην οθόνη . Η εκτέλεση του κώδικα είναι 64 - bit συμβατό και λειτουργεί σε οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα των Windows 64 - bit .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Η υπερφόρτωση Μέθοδοι στη Visual Basic

Στην αντικειμενοστραφή προγραμματισμό ( OOP ) , οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν εικονικές αντίγραφα αντικειμένων από σχηματικές αναπαραστάσεις που ονομάζεται τάξεις . Μαθήματα περιέχει μεταβλητές των δεδομένων και των μεθόδων που μπορεί να εκτελέσει εργασίες με αντικείμενο ή άλλα αντικείμενα . Για ένα πραγματικό παράδειγμα , μια κατηγορία που ονομάζεται «μαγειρεύουν» θα μπορούσε να έχει μεταβλητές που περιέχουν διάφορους χρόνους και τις μεθόδους μαγειρέματος για τον τεμαχισμό λαχανικ

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα