1 Ανοίξτε τον αγαπημένο σας επεξεργαστή κειμένου ( Notepad ή TextEdit δουλεύουν μια χαρά ) για τη δημιουργία κώδικα Python σας .
2
Πληκτρολογήστε την ακόλουθη γραμμή στο επάνω μέρος του αρχείου για να δηλώσει στον υπολογιστή που το αρχείο που πρόκειται να γράψετε ένα πρόγραμμα σε Python : # ! . /usr /bin /python
εικόνων 3
Πληκτρολογήστε την ακόλουθη τρεις γραμμές κώδικα , που αντικαθιστά τα περιεχόμενα των τιμών με τη δική σας ερώτηση Flash κάρτα και απάντηση : # 1print Κάρτα Flash " Τι είναι το ? πρωτεύουσα της Νέας Υόρκης " card_answer = " Albany "
Η 4
τύπου ή copy-paste το παρακάτω εικασία βρόχου ότι ο χρήστης θα περάσει για την κάρτα Flash : # μην αλλάξετε αυτό το μέρος : user_answer = raw_input ( " > " ), ενώ ( answer = card_answer ! ) : print "Try Again , ή του τύπου « αποκαλύπτουν » για να αποκαλύψει « user_answer = raw_input ( " > " ) , αν user_answer == " αποκαλύψει " : card_answerbreak εκτύπωσης # -------------------------
5
Αποθηκεύστε το αρχείο σας με τη μετάβαση στο "Αρχείο ", " Αποθήκευση ως .. . " και πληκτρολογώντας " flash_cards.py " ως όνομα αρχείου . Για να εκτελέσετε το αρχείο σας , ανοίξτε ένα Τερματικό και πληκτρολογήστε τις ακόλουθες δύο εντολές ( πάτημα του enter μετά από κάθε εντολή ) : . Chmod + x flash_cards.py /flash_cards.py
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα