1 Ανοίξτε το IDLE επεξεργαστή κειμένου σε " Program Files " ( ή " Εφαρμογές" για Macintosh ) , στον κατάλογο Python . Ανοίγει ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα . 2
αναγνωρίσει μια μεταβλητή με όνομα x και να ορίσετε την τιμή 1 . Επειδή η τιμή 1 δεν έχει δεκαδικό μέρος , γίνεται ένας τύπος δεδομένων ακέραιος . Ο κώδικας μοιάζει με αυτό :
x = 1
εικόνων 3
αναγνωρίσει μια μεταβλητή που ονομάζεται y και να ορίσετε την τιμή 1,00 . Αυτή η τιμή έχει ένα δεκαδικό στοιχείο , και ως εκ τούτου θα πρέπει να ανατεθεί το τύπο δεδομένων κινητής σημείο . Ο κώδικας μοιάζει με αυτό :
x = 1.00
Η 4
αναγνωρίσει μια μεταβλητή που ονομάζεται z και να ορίσετε την τιμή 1 + 0j . Επειδή αυτός ο αριθμός έχει μία φανταστική συνιστώσα , η μεταβλητή Ζ είναι αυτόματα δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας ένα πολύπλοκο αριθμητικό τύπο. Ο κώδικας μοιάζει με αυτό :
z = 1 + 0j
5
Εκτυπώστε τα είδη των μεταβλητών x, y και z γράφοντας τις ακόλουθες τρεις γραμμές κώδικα :
εκτύπωσης (τύπος ( x ) )
εκτύπωσης (τύπος ( y ) )
εκτύπωσης (τύπος ( z) )
Η 6
Εκτελέστε το σενάριο με πατώντας το " F5 ". Η έξοδος του προγράμματος μοιάζει με αυτό :
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα