Αντιγράψτε το ακόλουθο κείμενο σε σας περιβάλλον ανάπτυξης Python :
Κόσμος = Tk ( )
b = Button ( World , text = " Πατήστε Me ! " , εντολή = sayHello )
Αυτό θα αποτελέσει το κουμπί δοκιμής σας . Σε αυτό το παράδειγμα , "World " είναι το όνομα του γονέα του κουμπιού , "Πιέστε Me ! " είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται στο κουμπί και το " Say Hello" το όνομα της συνάρτησης το κουμπί θα επικαλεστεί . 2
Αφαιρέστε το κείμενο "εντολή = sayHello " από το κουμπί για να το απενεργοποιήσετε . Αυτό θα καταστήσει το κουμπί άχρηστο . Θα εξακολουθούν να εμφανίζονται στην οθόνη , και θα εξακολουθούν να εμφανίζονται σαν να ωθείται , αλλά τίποτα δεν θα συμβεί ως αποτέλεσμα . Ο κωδικός κουμπί θα μοιάζει με αυτό :
b = Button ( World , text = " Πατήστε Me ! " )
Είναι επίσης δυνατό να αφήσει την εντολή και να απενεργοποιήσετε το κουμπί μέσω ενός ξεχωριστού επιλογή εικόνων
3
Προσθέστε το ακόλουθο κείμενο στο κουμπί σας : .
β = Button ( World , text = " ! Πατήστε Me " , εντολή = sayHello , κράτος = ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ )
Αυτό θα διατηρήσει την αρχική μορφή του κουμπιού σας , αλλά θα απενεργοποιήσει τυχόν ενέργειες το κουμπί μπορεί διαφορετικά να καλέσετε . Αυτό σας επιτρέπει να διατηρήσετε την εντολή στη θέση του , η οποία μπορεί να καταστήσει ευκολότερο να εντοπίσει το πώς λειτουργεί το πρόγραμμα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα