Ρύθμιση μια τάξη . Η κατηγορία αυτή θα χρησιμεύσει για να καθορίσουμε τι είδους συγκρίσεις ένας προγραμματιστής μπορεί να απαιτήσει κατά τη διάρκεια του προγράμματος . Καλέστε την κατηγορία "συγκρίνουν " :
τάξη συγκρίνετε :
Εισάγετε τον παρακάτω στο IDE :
. . . def __ init__ ( self , val1 , val2 ) :
. . . self.val1 = val1
. . . self.val2 = val2
Αυτό καθορίζει την τάξη με δύο τιμές δεδομένων ( val1 , val2 ) , τα οποία έχουν προετοιμαστεί , όταν ο κλάσης αρχικοποιείται . 2
παράκαμψη της " ισούται με" φορέα . Σε προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών , οι έλεγχοι φορέας της ισότητας για την ισότητα αξία και επιστρέφει true ή false θα βασίζεται στην ισότητα των δεδομένες τιμές . Υποθέτοντας ότι η ισότητα τύπου συγκρίνουν εξαρτάται από την val1 του κάθε αντικειμένου , πληκτρολογήστε το εξής στο IDE :
. . . def __ eq__ ( self , άλλες ) :
. . . επιστροφή ( self.val1 == other.val1 )
Αυτό παρακάμπτει φορέα ισότητας ( == ) , έτσι ώστε να μπορεί να επαναπροσδιοριστεί.
εικόνων 3
Ελέγξτε τα αποτελέσματα . Εισάγετε τον παρακάτω στο IDE :
>>> COMP1 = συγκρίνουν ( 1,4 )
>>> COMP2 = συγκρίνουν ( 1 , 57 )
>>> print ( COMP1 == COMP2 )
True
COMP1 == COMP2 θα εκτυπώσει " True" , επειδή οι μεταβλητές val1 είναι ίσες , και ως εκ τούτου , εξ ορισμού, η αντικείμενα είναι ίσα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα