Οι βιβλιοθήκες Tikinter περιέχει τον πηγαίο κώδικα και τις μεθόδους για να ξεκινήσετε τη δημιουργία διεπαφών GUI σε Python . Κάθε πρόγραμμα που επιθυμεί να περιέχουν στοιχεία GUI πρέπει να εισάγει τη βιβλιοθήκη Tkinter :
από Tkinter εισαγωγής *
Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τη βιβλιοθήκη περιλαμβάνει την επίκληση widget root ( ή παράθυρο ) , η οποία είναι η ρίζα όλων των άλλες μικροσυσκευές που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος :
root = Tk ( )
Κάθε άλλο παράθυρο /widget πρέπει να ακολουθήσει το widget ρίζα . Στο σημείο αυτό , ο προγραμματιστής μπορεί να χειριστεί "root" sa απλό παράθυρο χρήστη ( πλήρης, με τις διακοσμήσεις που παρέχονται από το λειτουργικό σύστημα σε χρήση) .
Εικόνων Χειρισμός ένα παράθυρο
Η
Σε για να δημιουργήσετε ένα παράθυρο με ένα διαχειρίσιμο μέγεθος , ή ένα παράθυρο που περιέχει ένα μήνυμα , μεθόδους, όπως το « Label » :
w = Label ( root , text = " Hello" )
w.pack ( )
root.geometry ( '200x200 )
η μέθοδος Label δημιουργεί το κείμενο "Hello" και την τοποθετεί στο παράθυρο "root " και τα " πακέτα " της παράθυρο γύρω από το κείμενο ( έτσι ώστε το παράθυρο δεν θα ξανά - μέγεθος μικρότερο από το κείμενο . τη μέθοδο της γεωμετρίας ( μια εσωτερική μέθοδος για παράθυρα , όπως root) καθορίζει το μέγεθος αρχή του παραθύρου 200 pixels από 200 pixels .
Η κουμπιά
Η
Παράλληλα με το κείμενο , ένας προγραμματιστής μπορεί εύκολα να περιλαμβάνουν κουμπιά στο πρόγραμμα :
από Tkinter εισαγωγής
*
εισαγωγής tkMessageBox
root = Tk ( )
b = Button ( root , text = " γεια" , εντολή = printButton )
b.pack ( )
root . mainloop ( )
το παράθυρο ρίζας θα έχουν τώρα ένα κουμπί , και όχι μόνο κείμενο . το κουμπί θα περιέχει το κείμενο " Γεια σας" και να εκτελέσει τις εντολές που ορίζονται στη μέθοδο που δημιουργεί ο χρήστης " printButton " . Εάν η μέθοδος printButton ορίζεται να εκτελέσει ένα πλαίσιο μηνύματος , όπως σε αυτό το παράδειγμα :
tkMessagBox.showinfo ( " New window " , " HI " )
τότε νέο παράθυρο θα εμφανιστεί , εμφανίζοντας τις παραμέτρους του " tkMessageBox.showinfo " .
εικόνων ωοτοκία άλλο παράθυρο
Η
Ας υποθέσουμε ότι αντί να ανοίξετε ένα πλαίσιο μηνύματος ( η οποία εμφανίζει μόνο μια προειδοποίηση ή μήνυμα ) , ο προγραμματιστής άλλαξε η " . Hi " κουμπί για να ανοίξετε ένα νέο παράθυρο παρόμοιο με το πρώτο (Πηγή 1 ) Αυτό θα απαιτούσε μια αλλαγή στον κώδικα printButton να μοιάζουν με κάτι παρόμοιο με αυτό το παράδειγμα ( για να θυμηθούμε εσοχή μετά το όνομα της συνάρτησης ) :
def printButton ( ) :
παράθυρο Tk = ( )
T = Button ( παράθυρο , text = " Hi2 " , εντολή = window.destroy )
T.pack ( )
τώρα , κάνοντας κλικ στο κουμπί " Γεια σου " θα αναπαράγονται ένα νέο παράθυρο ( "παράθυρο" ) που περιέχει ένα άλλο κουμπί ( " Hi2 " ) . το κουμπί Hi2 , μόλις πατηθεί , θα κλείσει το νέο παράθυρο .
Η ευκολία χρήσης
Η
Η εγγενής δυσκολία στη χρήση της βιβλιοθήκης Tkinter είναι παρόμοια με τη χρήση άλλων βιβλιοθηκών Python . Mastering τι Tkinter έχει να προσφέρει απαιτεί ότι ένας προγραμματιστής περνούν το χρόνο τους μαθαίνοντας τις μεθόδους και πώς χρησιμοποιούνται στην πράξη . Επίσης , πέρα από το πεδίο της πραγματικής εφαρμογής , το στοιχείο του σχεδιασμού της οποιαδήποτε εφαρμογή GUI είναι εκτός του πεδίου εφαρμογής της συζήτησης της βασικής εφαρμογής κώδικα . Ωστόσο, οι βιβλιοθήκες Tkinter δεν είναι από μόνα τους σκοτεινές ή απόκρυφα , και τη μελέτη η σύνταξη του Tkinter θα κάνει το σχεδιασμό εφαρμογών GUI σε Python σχετικά εύκολη .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα