Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Python Προγραμματισμός

Πώς να ελέγξει για Keypress σε Python

Τα πιο πρωτόγονων εισόδου και παράγωγα τάξεις στην γλώσσα προγραμματισμού Python συμφωνία με την κονσόλα εισόδου με την απαίτηση ότι ο χρήστης πατήσει το πλήκτρο "Enter" για να πάρει την είσοδο αναμεταδίδονται στον κώδικα . Ωστόσο , αυτό δεν είναι αποδεκτό σε εφαρμογές ( π.χ. , παιχνίδια ή άλλα διαδραστικά προγράμματα ) , όπου οι απαντήσεις πρέπει να είναι ευκίνητος και άμεση ? Η απαίτηση της πατώντας το πλήκτρο " Enter" μετά από κάθε εντολή γίνεται υπερβολικά επαχθής σε τέτοια σενάρια . Μπορείτε να γράψετε κώδικα Python που διαβάζει κάθε πλήκτρο , το συντομότερο παίρνει πιέζεται στο πληκτρολόγιο . Οδηγίες
Η 1

Συμπεριλάβετε αυτή τη γραμμή στην αρχή του κώδικα Python σας :

Tkinter εισαγωγής tk 2

Δημιουργήστε μια λειτουργία που επεξεργάζεται κάθε πάτημα εκδήλωση όπως συμβαίνει :

def handleKeypress ( event ) :

pressedKey = event.char

εκτύπωσης pressedKey

Αντικαταστήστε τη γραμμή " pressedKey εκτύπωσης" με ό, τι επεξεργασία πρόγραμμά σας θα πρέπει να ισχύουν για το πάτημα διαβάζεται από το πληκτρολόγιο .
εικόνων 3

Καθιερώστε τις δέστρες Tkinter που θα επιτρέψει το πρόγραμμά σας για να επεξεργαστεί το πάτημα των πλήκτρων . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα , προστίθεται στο τμήμα προετοιμασίας του προγράμματός σας Python , έχει αυτό το σκοπό :

mainHandle = tk.Tk ( )

mainHandle.bind_all ( « » , handleKeypress )

mainHandle.withdraw ( )

mainHandle.mainloop ( )

Κάθε πάτημα ( εξ ου και η κλήση προς το " bind_all ( ) " μέθοδος) θα προκαλέσει το " handleKeypress ( ) " λειτουργία για να κληθεί .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα