Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Python Προγραμματισμός

Maya Python Tutorial

Κάνοντας τη δύναμη του animation , 3D modeling , οπτικά εφέ , compositing και 3D rendering στα χέρια των δημιουργικών επαγγελματιών , Μάγια έχει γίνει το go-to εργαλείο για τη δημιουργική γραφικά και γραφικά επαγγελματίες κίνηση παντού . Η δύναμη των Μάγια δεν έγκειται μόνο σε εργαλεία δημιουργίας της, αλλά στη διαχείριση της ροής εργασίας και επεκτασιμότητα . Προσφέροντας μια επιλογή από δύο διασυνδέσεις προγραμματισμού εφαρμογών , C + + και Python , Μάγια επιτρέπει στο χρήστη να αυτοματοποιήσουν και να επεκτείνουν τη λειτουργικότητα Μάγια . Python επιτρέπει την ταχεία δημιουργία plugins Maya χωρίς την επιβάρυνση της γραφής και τη σύνταξη C + + προγράμματα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Μάγια
Python 2.6 ή νεότερη
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε ένα τερματικό σύνοδο και ελέγξτε την έκδοση της Python , πληκτρολογώντας τα εξής σε η γραμμή εντολών :

My- iMac : ~ myaccount $ python - κατά

Αυτό θα επιστρέψει μια λίστα με όλες τις τυποποιημένες βιβλιοθήκες Python και την τρέχουσα έκδοση της python , το οποίο θα πρέπει να είναι 2,6 ή . 2
υψηλότερο

Ανοίξτε το πρόγραμμα επεξεργασίας δέσμης ενεργειών Μάγια από τη γραμμή μενού : . παράθυρο - > Γενικές Editors - > script Editor

Πληκτρολογήστε την ακόλουθη δέσμη ενεργειών Python στο κύριο παράθυρο κειμένου :

συστήματα εισαγωγής

εισαγωγή maya.OpenMaya ως OpenMaya

maya.OpenMayaMPx εισαγωγής OpenMayaMPx

# Ορίστε μια νέα εντολή , " Hello World ". Η sp πρόθεμα κάνει αυτό ένα σενάριο plugin

kPluginCmdName = " spHelloWorld "

# Η εντολή

τάξη scriptedCommand ( OpenMayaMPx.MPxCommand ) : .

Def __ init__ ( αυτο) :

OpenMayaMPx.MPxCommand.__init__ ( αυτο)

def dOIT ( self , arglist ) : print " Hello World ! "

# Δημιουργός

def cmdCreator ( ) :

επιστρέψει OpenMayaMPx.asMPxPtr ( scriptedCommand ( ) )

# προετοιμαστεί το σενάριο plug -in

def initializePlugin ( mobject ) :

mplugin = OpenMayaMPx.MFnPlugin ( mobject )

δοκιμάσετε:

mplugin.registerCommand ( kPluginCmdName , cmdCreator )

εκτός από :

sys.stderr . write ( "Αποτυχία να εγγραφείτε εντολή: " % s \\ n " %

kPluginCmdName )

αυξήσει

# κατάργησε την προετοιμασία της σενάριο plug -in

def uninitializePlugin ( mobject ) :

mplugin = OpenMayaMPx.MFnPlugin ( mobject )

δοκιμάσετε:

mplugin.deregisterCommand ( kPluginCmdName )

εκτός από :

sys.stderr.write ( "Αποτυχία για διαγραφή εντολή: % s \\ n" %

kPluginCmdName )

αυξήσει

print " Script done"

Σώστε το αρχείο HelloWorld στον κατάλογο Μάγια scripts
εικόνων 3

Πληκτρολογήστε τα ακόλουθα στο παράθυρο γραμμής εντολών Μάγια , που βρίσκεται στο κάτω μέρος του κύριου παραθύρου Maya :

loadPlugin " HelloWorld " ?

θα ανοίξει ένα παράθυρο με το μήνυμα " hello world " και η γραμμή εντολών Maya θα εμφανιστεί το μήνυμα κατάστασης " . σενάριο κάνει "
Η

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα