Εισαγωγή της " χελώνας " ενότητα :
χελώνα εισαγωγής
Η χελώνα θα εμφανιστεί στο x = 0 και y = 0 συντεταγμένων της χελώνας . πλέγμα 2
Αλλάξτε θέση εκκίνησης της χελώνας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία ΘέσεΘέση :
turtle.setpos ( x , y )
Αντικαταστήστε το x με το επιθυμητό x - συντονίζει και y με το επιθυμητό y -συντεταγμένη
εικόνων 3
Γυρίστε τη χελώνα έτσι ώστε να είναι παράλληλη με τη γραμμή που θα θέλατε να κάνετε χρησιμοποιώντας τη σωστή λειτουργία : .
turtle.right ( x )
Αντικαταστήστε το x με τον αριθμό των βαθμών που θα πάρει για να φτάσει την κατεύθυνση . Εάν θα θέλατε τη χελώνα για να σχεδιάσετε μια γραμμή προς τα κάτω , για παράδειγμα , στη συνέχεια, αντικαταστήστε x 180 . Ομοίως , αν θα θέλατε τη χελώνα να σχεδιάσετε μια γραμμή δεξιά προσανατολισμό , στη συνέχεια, αντικαταστήστε x με 90
Η
4 Σχεδιάστε μια ευθεία γραμμή με την κίνηση της χελώνας , μέσω της προς τα εμπρός εντολή: .
turtle.forward ( x )
Αντικαταστήστε το x με την απόσταση σε pixel που θα θέλατε η ευθεία να είναι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα