Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Python Προγραμματισμός

Πώς να Ισοπαλία Σπείρες Χρησιμοποιώντας Python

ενότητα " χελώνα " Python υποστηρίζει τριγωνικές σπείρες όπου τρίγωνα άνεμος γύρω από το άλλο σε αύξηση των μηκών , δημιουργώντας έτσι ένα φαύλο κύκλο . Αντλώντας ένα τέτοιο σχήμα συνεπάγεται ψάξω σε μια πιο προηγμένη λειτουργία προγραμματισμού είναι γνωστή ως βρόχος "for" . Αυτό σας επιτρέπει να κάνετε τον υπολογιστή επανάληψη συγκεκριμένο κωδικό πολλές φορές , εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για σας να πληκτρολογήσετε τον κώδικα ξανά και ξανά . Οδηγίες
Η 1

Εισαγωγή της " χελώνας " ενότητα :

χελώνα εισαγωγής

Η χελώνα εμφανίζεται στο x = 0 και y = 0 συντεταγμένων του δικτύου χελώνας . 2

Αλλάξτε θέση εκκίνησης της χελώνας χρησιμοποιώντας το " ΘέσεΘέση " λειτουργία :

turtle.setpos ( x , y )

Αντικαταστήστε το " x " με το επιθυμητό "x " συντονίζει και "y" με το επιθυμητό "y " συντονίζει
εικόνων 3

αναγνωρίσει δύο μεταβλητές - . ένα για την απόσταση η χελώνα θα πρέπει να κινηθεί σε κάθε βρόχο , και μία για την αρχική γωνία του πρώτου βρόχου :

απόσταση = 120angle = 10
Η 4

Δημιουργήστε μια " για " βρόχο που καθιέρωσε μια μεταβλητή " i" σε ένα φάσμα " . x" η τελευταία τιμή αναφέρεται στον αριθμό των βρόχων η χελώνα θα κάνει :

για i in range ( x ) :

Αντικαταστήστε το "x " με ένα μεγάλο αριθμό επιτύχουν μια μεγάλη σπείρα ή ένα μικρό αριθμό για να επιτευχθεί ένα μικρότερο σπείρα .
5

Εισαγωγή " turtle.forward " και " turtle.left " κωδικούς κίνηση μέσα στο βρόχο να κάνει την κίνηση της χελώνας. Χρησιμοποιήστε τις μεταβλητές που προηγουμένως δήλωσε:

turtle.forward ( απόσταση ) turtle.left ( γωνία )
Η 6

Προσθέστε ένα βήμα αμέσως μετά τον κωδικό κίνημα που αυξάνει τη γωνία κυκλοφορία κατά τη διάρκεια κάθε βρόχου. Αυτό είναι απαραίτητο ώστε να μιμείται το σχήμα του σπιράλ :

γωνία = γωνία + 5
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα