Δημιουργήστε ένα αρχείο κειμένου στο αγαπημένο σας επεξεργαστή απλού κειμένου ( όπως το Σημειωματάριο των Windows ή jEdit ) . Ονομάστε το " phpIF.php . " 2
Επικολλήστε τις ετικέτες PHP για το πρώτο και το τελευταίο γραμμές του αρχείου :
Php
> ?
Όλος ο κώδικας για το υπόλοιπο του tutorial θα πάει μεταξύ αυτών
εικόνων 3
Επικολλήστε τον κώδικα για την κατηγορία δωματίου :
κατηγορία δωματίου . {
προστατεύεται $ description = " " ?
προστατεύεται $ name = " " ?
προστατεύεται $ δωμάτια = array (
" ne " = > ? NULL , πώληση
" n" = > NULL , πώληση
" ν.π. " = > NULL , πώληση
"e" = > NULL ,
"c " = > NULL , πώληση
" w " = > NULL , πώληση
" se " = > NULL , πώληση
" s " = > NULL , πώληση
" sw " = > NULL
) ?
δημόσια __ construct λειτουργία ( $ n = " " , $ desc = " " ) {
$ this - > description = $ desc ?
$ this - > name = $ n ?
}
δημόσια λειτουργία getDescription ( ) {
επιστροφή $ this- > περιγραφή ?
}
δημόσια λειτουργία getName ( ) {
επιστρέψει $ this - > name ?
}
δημόσια λειτουργία μέθοδο setRoom ( $ direction = " c" , $ δωματίου) {
$ this - > δωμάτια [ $ κατεύθυνση ] = $ δωμάτιο?
επιστρέψει True ?
}
δημόσια λειτουργία getNewRoom ( $ direction = " " ) {
επιστρέψει $ this - > δωμάτια [ $ κατεύθυνση ] ?
}
}
Αυτή καταστήματα τρεις μεταβλητές : την περιγραφή του δωματίου , το όνομα , και μια σειρά από συνδέσεις με άλλους χώρους , με κατεύθυνση προς το άλλο δωμάτιο που χρησιμοποιείται ως βασικό
Η . 4
Επικολλήστε τον παρακάτω, για να δημιουργήσει τα δωμάτια :
$ startRoom = νέα δωμάτιο ( «Πρώτη Room" , " . . ένα μικρό δωμάτιο υπάρχει μια πόρτα προς τα βόρεια ")?
$ secondRoom = νέα Δωμάτιο ( "Second Room" , " ένα μικρό διάδρομο που καταλήγει σε αδιέξοδο υπάρχει μια πόρτα προς το νότο . »). ?
$ startRoom - > μέθοδο setRoom ( " n" , $ secondRoom ) ?
$ secondRoom - > μέθοδο setRoom ( "s" , $ firstRoom ) ?
$ currentRoom = $ startRoom ?
Αυτό δημιουργεί δύο δωμάτια και δίνει τα ονόματα και τις περιγραφές . Τους συνδέει έπειτα με μια πόρτα : βόρεια από το πρώτο δωμάτιο και νότια από το δεύτερο δωμάτιο . Τέλος , θέτει αίθουσας του παίκτη , όπως το δωμάτιο εκκίνησης
5
Επικολλήστε τον ακόλουθο για τον κύριο βρόχο , η οποία θα επαναληφθεί μέχρι ο παίκτης κλείνει : .
$ Play = True ?
ενώ ( $ play) {
print $ currentRoom - > getName ( ) ?
print $ currentRoom - > getDescription ( ) ?
$ είσοδος = readline ( " . . ( Εισάγετε εντολή σας Πληκτρολογήστε QUIT να σταματήσουν ) > ")?
if ( $ εισόδου == " QUIT " ) {
$ play = False ?
} else {
if ( $ εισόδου == ' nw '
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα