1 Ανοίξτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου που δεν μορφοποιήσετε το κείμενο , και πληκτρολογήστε το άνοιγμα PHP ετικέτα και τις ακόλουθες παραμέτρους για το διάγραμμα γραμμής : το ύψος και το πλάτος καμβά ? Οι μέγιστες και ελάχιστες τιμές για τα δεδομένα ? και , μία συστοιχία δεδομένων. Όλα τα δεδομένα που υπερβαίνει το καθορισμένο εύρος τιμών , δεν θα προκαλέσει σφάλμα , αλλά θα προκαλέσει η γραμμή για να πάει από το διάγραμμα . ? Για παράδειγμα, πληκτρολογήστε :
$ canvas_height = 200 ? $ Canvas_width = 200 ? $ Min_value = 0 ? $ max_value = 100 ? $ data = array ( 32 , 25 , 29 , 76 , 35 , 20 , 81 , 77 , 64 , 76 , 53) ? 2 Υπολογίζεται ο αριθμός των σημείων δεδομένων , την οριζόντια απόσταση μεταξύ των σημείων και το εύρος των τιμών για να εμφανιστεί . Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό των σημείων δεδομένων με " sizeof " λειτουργία της PHP , το οποίο μετρά τον αριθμό των στοιχείων σε ένα array . Υπολογίσει την απόσταση διαιρώντας το συνολικό πλάτος από τον αριθμό των χώρων, το οποίο είναι ένα λιγότερο από τα σημεία δεδομένων . Χρησιμοποιήστε το " γύρο " λειτουργία για να στρογγυλοποιήσουν προς τον πλησιέστερο ακέραιο αριθμό . Μπορείτε να βρείτε την περιοχή λαμβάνοντας υπόψη τη διαφορά μεταξύ της μέγιστης και ελάχιστης τιμής . Για παράδειγμα, πληκτρολογήστε : $ data_points = sizeof ( $ δεδομένων ) ? $ Απόσταση = round ( data_points $ canvas_width /( $ - 1 ) ) ? Εύρος $ = $ max_value - $ min_value ? Δημιουργήστε μια εικόνα με τις καθορισμένες διαστάσεις καμβά , και να προετοιμάσει τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσετε . Αυτές οι λειτουργίες χρησιμοποιούν τη βιβλιοθήκη GD της PHP , η οποία ξεχωρίζει για το σχεδιασμό των γραφικών . Η λειτουργία " imagecreate " δημιουργεί την εικόνα και επιστρέφει ένα αναγνωριστικό εικόνα που άλλες λειτουργίες GD χρησιμοποιείτε ως αναφορά την εικόνα . Η λειτουργία " imagecolorallocate " καθορίζει τα χρώματα καθορίζοντας κόκκινο-πράσινο - μπλε τιμές είτε με δεκαεξαδική ή δεκαδικές τιμές που κυμαίνονται από 0 έως 255 . Η ακέραια τιμή που επιστρέφει η συνάρτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλες GD λειτουργίες για να καθορίσετε τα χρώματα . Το πρώτο χρώμα που διατίθενται από αυτή τη λειτουργία γίνεται το προεπιλεγμένο χρώμα φόντου . Για παράδειγμα, πληκτρολογήστε : $ img = imagecreate ( $ canvas_width , $ canvas_height ) ? $ Λευκό = imagecolorallocate ( $ img , 255 , 255 , 255 ) ? $ μπλε = imagecolorallocate ( $ img , 0 , 0 , 153 ) ? Loop μέσω του πίνακα για να σχεδιάσετε ευθύγραμμα τμήματα μεταξύ των σημείων δεδομένων . Δεδομένου ότι κάθε τμήμα απαιτεί δύο παραμέτρους, ξεκινήστε το βρόχο με τη δεύτερη αξία στη σειρά και να αφαιρέσετε ένα από τους βασικούς σειρά του για να βρει το κλειδί σειρά ενώπιόν του. Με αυτά τα πλήκτρα , μπορείτε να βρείτε τις x και y συντεταγμένες για κάθε ένα από τα τελικά σημεία . Κάθε συντεταγμένη x είναι η σειρά της τις βασικές φορές η οριζόντια απόσταση που υπολογίσατε στο Βήμα 2 . Υπολογίστε τις y - συντεταγμένες από την πρώτη εύρεση της διαφοράς μεταξύ κάθε πίνακα τιμή και την ελάχιστη τιμή , και χωρίζουν από την περιοχή . Αυτό δίνει μια κλασματική αξία για τους χρόνους πολλαπλασιάζοντας το ύψος του καμβά . Μετ ' ότι μακριά με το γύρο λειτουργία . Δεδομένου ότι οι εικόνες GD απεικονίζονται με μηδέν στην κορυφή του καμβά , θα πρέπει να τους αντιστρέψετε αφαιρώντας την υπολογιζόμενη αξία από το ύψος καμβά για να πάρει την τελική y -συντεταγμένη . Τέλος , οικόπεδο το τμήμα της γραμμής με τη λειτουργία του GD " ImageLine » , διευκρινίζοντας , τις συντεταγμένες και το χρώμα . Για παράδειγμα, πληκτρολογήστε : για ( $ j = 1 ? $ Ι <$ data_points ? $ J + + ) { $ i = $ j - 1 ? $ X1 = $ i * $ διάστημα ? $ x2 = $ ι * $ απόσταση ? $ y1 = $ canvas_height - γύρο ( $ canvas_height * ( $ δεδομένων [ $ i ] - min_value $ ) /$ εύρος) ? $ y2 = $ canvas_height - γύρο ( $ canvas_height * ( $ δεδομένων [ $ j ] - $ min_value ) /εύρος $ ) ? ImageLine ( $ img , $ x1 , y1 $ , $ x2 , y2 $ , $ μπλε) ? } Εμφανίζει την εικόνα και να ελευθερώσετε τη μνήμη που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία του . Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία "κεφαλίδα " να πει το πρόγραμμα περιήγησης που η έξοδος θα είναι μια εικόνα αντί για ένα αρχείο HTML . Η λειτουργία GD " imagepng " εμφανίζει την εικόνα , και η λειτουργία " imagedestroy " απελευθερώνει τη μνήμη . Ολοκληρώστε το σενάριο με την ετικέτα κλεισίματος PHP . Για παράδειγμα, πληκτρολογήστε : header ( " Content-type : image /png " ) ? Imagepng ( $ img ) ? Imagedestroy ( $ img ) ? > Αποθηκεύστε το αρχείο με την επέκταση αρχείου PHP , και ανεβάστε το στο server σας . Εμφανιστεί η εικόνα , πληκτρολογώντας τη διεύθυνση URL με το όνομα του αρχείου στο πρόγραμμα περιήγησής σας . Για παράδειγμα , εισάγετε κάτι σαν , " http://www.yourdomain.com/line_chart.php . "
εικόνων 3
Η 4
5
Η 6
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα