προγραμματιστές PHP σχεδιάστηκε αρχικά για να αντιπροσωπεύει ένα διαδικαστικό πρότυπο προγραμματισμού . Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι η γραμμή της εκτέλεσης ενός προγράμματος PHP κινείται από γραμμή σε γραμμή . Ενώ ο προγραμματισμός σε PHP περιλαμβάνει κώδικα σε πολλαπλά αρχεία , η εκτέλεση μιας ιστοσελίδας , συμπεριλαμβανομένων PHP θα συμβούν συνήθως ευθέως , κατά μία γραμμή τη φορά . Ως ερμηνευμένη γλώσσα , αυτό σημαίνει ότι η μεταβλητή εκχώρηση και διαγραφή εμφανίζεται επίσης μια γραμμή κάθε φορά . Εικόνων
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός σε PHP
Η
PHP περιλαμβάνει τρόπους για να προγραμματίσετε το αντικείμενο - oriented paradigm , καθώς και . Με object-oriented προγραμματισμό , προγραμματιστές να δημιουργήσουν «αντικείμενα» που αντιπροσωπεύουν τα δεδομένα και τις λειτουργίες ότι τα δεδομένα παίρνει μέρος in Αυτά τα αντικείμενα μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν , και την ελαχιστοποίηση κώδικα και σχέδιο επανεγγραφή. Κωδικός σε object-oriented προγράμματα υπάρχει συχνά σε πολλαπλά αρχεία , τα οποία καθορίζουν πολλά αντικείμενα και τη λειτουργικότητά τους . PHP χρησιμοποιεί object-oriented προγραμματισμό να συμβάλουν τις έννοιες των καθαρών , επαναχρησιμοποιήσιμο κώδικα για την ανάπτυξη Ιστού .
Η αντικείμενα και
μνήμης
Σε αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό , όπως ακριβώς και στο διαδικαστικό προγραμματισμό , τις μεταβλητές και τα αντικείμενα που βρίσκονται στη μνήμη τη στιγμή που δημιουργήθηκε . Για απλές μεταβλητές όπως ακέραιους αριθμούς ή χαρακτήρες , η χρήση μνήμης είναι συνήθως αρκετά μικρή. Αλλά για τα αντικείμενα , τα οποία συχνά περιέχουν πολλούς τύπους δεδομένων , καθώς και άλλα κώδικα για να ορίσετε λειτουργίες που εργάζονται σε αυτά τα δεδομένα , η χρήση της μνήμης σε ένα διακομιστή Web μπορεί να γίνει αρκετά μεγάλη . Γίνεται επιθυμητό για τους προγραμματιστές για τη διαχείριση της μνήμης με το χέρι με τη διαγραφή αντικειμένων , αφού έχουν υπηρετήσει το σκοπό τους στο πρόγραμμα .
Εικόνων Ο Απενεργοποίηση Λειτουργία
Η
Η απενεργοποίηση λειτουργίας στην PHP ελευθερώνει αυτά τιμές από τη μνήμη. Ενώ PHP περιέχει ένα συλλέκτη σκουπιδιών , όπως άλλες γλώσσες , όπως η Java , ο προγραμματιστής μπορεί να θέλετε να διαγράψετε με μη αυτόματο τρόπο μια μεταβλητή ή αντικείμενο . Ο συλλέκτης σκουπιδιών ελέγχει αυτόματα τον κώδικα για τις αχρησιμοποίητες μεταβλητές και αντικείμενα και να τα διαγράφει . Αν ο προγραμματιστής θέλει το αντικείμενο διαγράφεται σε μια ορισμένη στιγμή , ωστόσο , η απενεργοποίηση της λειτουργίας δίνει τη δυνατότητα αυτή , όπως φαίνεται στο ακόλουθο παράδειγμα :
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα