πληκτρολογούνται γλώσσες είναι οι γλώσσες αυτές που απαιτούν προγραμματιστές να καθορίσει τους τύπους μεταβλητών δεδομένων κατά τη δήλωση μεταβλητών στον κώδικα . Γλώσσες όπως η Java και η C + + είναι έντονα δακτυλογραφημένη . Αντίθετα , ασθενώς δακτυλογραφημένες γλώσσες δεν απαιτούν προγραμματιστές να καθορίσει τον τύπο των δεδομένων , και, επομένως, μια μεταβλητή μπορεί να κατέχει οποιοδήποτε είδος της αξίας . Πολλοί ερμήνευσαν scripting γλώσσες όπως η PHP και Python ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα .
Εικόνων Τύποι SPL Δεδομένων
Η
να προσφέρουν έντονα-δακτυλογραφημένες μεταβλητή χρήση PHP , η SPL περιέχει μια ποικιλία από ενσωματωμένων τύπων . Αυτό γίνεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν εκμεταλλευόμενοι object-oriented δυνατότητες PHP5 του . Οι τύποι που περιλαμβάνονται στο SPL επιτρέπει στους προγραμματιστές να ορίσετε τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με το διερμηνέα και με άλλα είδη , και περιλαμβάνουν μαθήματα που αντιπροσωπεύουν βασικούς τύπους δεδομένων, όπως τα Boolean ( SplBool ) , ακέραιοι ( νάρθηκας ) , και floating-point δεκαδικά ( SplFloat ) .
εικόνων Δομές Δεδομένων και εξαιρέσεις
Η
σε αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό , ειδικές τάξεις υπάρχουν που επιτρέπουν στους προγραμματιστές να αλληλεπιδρούν με τα αντικείμενα σε παραγωγικούς τρόπους . Οι δομές δεδομένων επιτρέπουν στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν αντικείμενα που οργανώνουν τα δεδομένα σε ένα συγκεκριμένο τρόπο , έτσι ώστε αποτελεσματική ανάκτηση και τη διαλογή αλγόριθμοι μπορούν να εργαστούν με τα δεδομένα . Εξαιρέσεις αποτελούν κατηγορίες που χειρίζονται τα λάθη . Εξαιρέσεις "πιάσει" , όταν ο compiler ρίχνει ένα συγκεκριμένο λάθος , και επιτρέπει στον προγραμματιστή να χειριστεί αυτό το λάθος με τη λήψη μια εναλλακτική πορεία δράσης ή τη διόρθωση του κώδικα .
Εικόνων SPL Μαθήματα
Η
με την προσθήκη της SPL , οι προγραμματιστές έχουν πλέον πρόσβαση σε πολλές κατηγορίες που δομών δεδομένων περιτύλιγμα , όπως πίνακες , ή να συμπεριφέρονται ως νέες δομές δεδομένων, όπως τα δέντρα ή τους καταλόγους . Επιπλέον , η SPL ορίζει πολυπληθέστερη κατηγορία που μπορούν να τροποποιηθούν για να διασχίσει αυτές τις δομές, τον τρόπο που ο προγραμματιστής κρίνει σκόπιμο . Τέλος , η SPL ορίζει μια σειρά από μαθήματα εξαίρεση ότι οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να καθορίσουν πότε συγκεκριμένα σφάλματα λαμβάνουν χώρα σε αυτές τις νέες κατηγορίες ή αντικείμενα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα