Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Perl Προγραμματισμός

Πώς να χειριστείτε τις εικόνες σε Perl

Perl χτίστηκε για το χειρισμό κειμένου , αλλά έχει επίσης εξωτερικές βιβλιοθήκες για το χειρισμό εικόνες ράστερ . Μια δημοφιλής βιβλιοθήκη από την οποία μπορείτε να χειριστείτε τις εικόνες ονομάζεται " gd ". Από GD δεν είναι γραμμένο σε Perl , θα πρέπει να εγκαταστήσετε ένα εγγενές βιβλιοθήκης ( dll σε συστήματα Windows) και perl της « δέστρες ». Αυτό είναι σχετικά εύκολο , ανάλογα με το ποια πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε . Οδηγίες
Εγκατάσταση GD Χρησιμοποιώντας
ActivePerl Φτηνές 1

Εγκατάσταση GD και δέστρες του με την εντολή ppm . Η εντολή ppm πρόσβαση στο " Perl Package Manager ", ένα ειδικό διαχειριστή πακέτων ActiveState σχεδιαστεί για εγκατάσταση modules της Perl σε συστήματα με την εντολή make ή compiler C . 2

Ξεκινήστε ppm από τη γραμμή εντολών . Αυτό θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα GUI .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο " Δείτε Όλες οι συσκευασίες " κουμπί στη γραμμή εργαλείων .
Η 4

Αναζήτηση GD στο πλαίσιο αναζήτησης . Κάντε δεξί κλικ στο πακέτο GD και κάντε κλικ στο "Εγκατάσταση ".
Εικόνων Εγκατάσταση GD Χρησιμοποιώντας CPAN
5

Χρησιμοποιήστε CPAN να εγκαταστήσετε GD σε ένα σύστημα Linux ή με άλλο σύστημα με κάνει και ένας μεταγλωττιστής C .
Η

6 Τοποθετήστε τη βιβλιοθήκη GD με τον τρόπο που απαιτείται από συγκεκριμένη διανομή Perl σας . Αυτό θα διαφέρει ανάλογα με τη διανομή σας και είναι ακριβώς στα docs διανομής .
Η 7

Τοποθετήστε τις δέστρες GD Perl , ξεκινώντας CPAN και πληκτρολογώντας την εντολή « Εγκατάσταση GD " .
Η
χειριστείτε τις εικόνες σε Perl
8

Δημιουργήστε μια νέα εικόνα για το χειρισμό . Εισαγωγή της μονάδας GD και στη συνέχεια να δημιουργήσετε μια νέα εικόνα , δημιουργώντας ένα νέο GD :: αντικείμενο εικόνας . Περάστε τον κατασκευαστή τις διαστάσεις για την εικόνα : "χρήση GD ? $ Im = νέα GD :: εικόνας ( 200.200 ) ? "
Η 9

Δημιουργήστε ορισμένα χρώματα , δημιουργώντας κάποιες χρώματος αντικειμένων και την αποθήκευση τους σε μεταβλητές . Μπορούν να δημιουργηθούν αντικείμενα χρώμα ανάλογα με τις ανάγκες , αλλά είναι χρήσιμο να έχουμε μια μνημονική για τα χρώματα που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε : " $ λευκό = $ im - > colorAllocate ( 255.255.255 ) ? $ Μαύρο = $ im - > colorAllocate ( 0,0 , 0 ) ? $ κόκκινο = $ im - > colorAllocate ( 255,0,0 ) ? "
Η 10

Ορίστε ένα διαφανές χρώμα : " $ im - > διαφανές ( $ λευκό ) ? "

11

Σχεδιάστε ένα υπόβαθρο . Δεδομένου ότι η εικόνα χρειάζεται ένα χρώμα φόντου , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα γεμάτο ορθογώνιο πρωτόγονο να σχεδιάσετε ένα χρώμα φόντου : "$ im - > filledRectangle ( 0,0,200,200 , $ λευκό ) ? "
Η 12

Ισοπαλία οτιδήποτε σας θέλετε. Η βιβλιοθήκη GD έχει μια σειρά από πρωτόγονων σχεδίασης , από τα σημεία και τις γραμμές σε τόξα , κύκλους και πολύγωνα : "$ im - > filledRectangle ( 50,50,150,150 , $ κόκκινο) ? "
Η 13

εξόδου το αρχείο . Εδώ , το αρχείο είναι η έξοδος στο stdout , η οποία θα πρέπει να διοχετευθούν σε ένα αρχείο , αλλά μπορείτε να εξάγετε εύκολα σε μια άλλη λαβή αρχείο που έχετε ανοίξει . Βεβαιωθείτε ότι η λαβή αρχείο είναι σε δυαδική κατάσταση πριν από την εκτύπωση του αρχείου png σε αυτό : " binmode STDOUT ? Print $ im - > png ? "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα