Δημιουργήστε δύο πίνακες που απαιτούν εξειδικευμένη διαλογής . Αυτοί οι πίνακες θα πρέπει να ληφθούν για παράδειγμα :
@ ζώα = ( « Μαύρες Γάτες », « Μαύρο σκυλιά» , « αγελάδες γαλακτοπαραγωγής », « Wild Horses » , '' Πίθηκοι » ) ?
@ τυχεροί = ( « Κάτω Σκάλα », « Μαύρες Γάτες », « χυθεί αλάτι ' , '13' ) ? 2
Ταξινόμηση μέσα από τα ονόματα με τα ένθετα βρόχους ως εξής :
@ ζώα = ( « Μαύρες Γάτες », « Μαύρο σκυλιά» , « αγελάδες γαλακτοπαραγωγής », « Wild Horses » , '' Πίθηκοι » ) ?
@ τυχεροί = ( « Κάτω Σκάλα »,« Μαύρες Γάτες » « χυθεί αλάτι ' , '13' ) ?
foreach $ πλάσμα ( @ ζώα) {
print" $ πλάσμα \\ n " ?
if ( $ πλάσμα = ~ /Μαύρο /) {
foreach $ γοητεία ( @ τυχεροί) {
print " \\ t $ γοητεία \\ n" ?
διαρκέσει αν γοητεία $ $ eq τυχεροί?
} }
}
Εδώ ψάχνουμε μέσα από την ποικιλία των ζώων για την κακή τύχη γοητεύει . Ο βρόχος loop γοητεύει θα κλείσει όταν « Μαύρες Γάτες » απαντώνται σε δύο βρόχους , αλλά ο πρωταρχικός βρόχο των ζώων θα συνεχίσει
εικόνων 3
Εισάγετε μια ετικέτα για να ξεκαθαρίσει τη σύγχυση : .
@ ζώα = ( « Μαύρες Γάτες », « Μαύρο σκυλιά» , « αγελάδες γαλακτοπαραγωγής », « Wild Horses » , '' Πίθηκοι » ) ?
@ τυχεροί = ( « Κάτω Σκάλα »,« Μαύρο Cats »,« χυθεί αλάτι ' , '13' ) ?
Label : foreach $ πλάσμα ( @ ζώα) {
print " $ πλάσμα \\ n" ?
αν ( $ πλάσμα = ~ /Μαύρο /) {
$ γοητεία foreach ( @ τυχεροί) {
print " \\ t $ γοητεία \\ n" ?
τελευταία Label αν $ γοητεία eq $ τυχεροί?
}
} }
Κάθε όνομα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη θέση του " Ετικέτα ". Θα πρέπει να ακολουθείται από μια άνω και κάτω τελεία , όταν για πρώτη φορά δηλώνεται . Στη συνέχεια, μπορεί να κληθεί οπουδήποτε εντός του βρόχου ή διακόπτη που ελέγχει . Σε μεταγενέστερα τμήματα του προγράμματος , μπορεί να ονομαστεί με το "Start Label ".
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα