1 Ανοίξτε ένα αρχείο προγράμματος Perl . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :
υπο intCheck {
$ μου num = στροφή ?
Επιστρέψει ( $ num = ~ m /^ \\ d + $ /) ?
}
Αυτό δημιουργεί μια λειτουργία που ονομάζεται " intCheck " που παίρνει για πρώτη φορά ένα επιχείρημα που διαβιβάζονται σε αυτήν και την αποθηκεύει σε μια μεταβλητή που ονομάζεται " $ num , " και στη συνέχεια επιστρέφει " true" , αν ο αριθμός αυτός είναι ένας ακέραιος αριθμός ή " false" , αν δεν είναι 2
Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
υπο γύρο {
μου $ var = στροφή ?
αν ( intCheck ( $ var - 0.5 ) ) { var $ var = $ 0.1 + ? }
sprintf επιστροφής ( " % .0 f " , $ var ) ?
}
Αυτό δημιουργεί μια λειτουργία που ονομάζεται « γύρο». Παίρνει το επιχείρημα που διαβιβάζονται σε αυτήν και την αποθηκεύει στη μεταβλητή " $ var » . Καλεί , τότε η συνάρτηση intCheck και περνά το μεταβλητό αριθμό μείον 0,5 . Εάν η λειτουργία intCheck επιστρέφει " αληθές ", η $ var έχει 0,1 προστεθούν σε αυτό . Ο γύρος λειτουργία συνέχεια στρογγυλοποιεί τη μεταβλητή στον πλησιέστερο ακέραιο αριθμό και επιστρέφει
εικόνων 3
Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
Γύρο εκτύπωσης ( 4.49 ) . " \\ n" ?
γύρο εκτύπωσης ( 4.51 ) . " \\ n" ?
γύρο εκτύπωσης ( 4.5 ) . " \\ n" ?
Αυτές οι γραμμές δοκιμάσει το γύρο λειτουργία . Η πρώτη γραμμή γύρους σε τέσσερα και οι επόμενες δύο γραμμές γύρο μέχρι πέντε .
Η
4 Αποθηκεύστε το αρχείο Perl .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα